تالارهای کتابخانه ملی در زمان برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد تعطیل است

‘حبیب الله عظمیی ‘روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا در مورد تعطیلی سازمان اسناد و کتابخانه ملی در روزهای برگزاری شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد افزود : به جهت شرایط خاص حاکم بر پایتخت و در راستای اهداف دولت و به منظور هرچه باشکوهتر برگزار کردن اجلاس،تلاش داریم تا از برنامه های اتخاذ شده پیروی کنیم .

وی ادامه داد: اکنون کتابخانه ملی از نظر مراجعه زمان خلوتی را سپری می کند و بعد از تعطیلات و در صورت نیاز مخاطبان برنامه شیفت شبانه تالارها را به گونه دیگر طراحی خواهیم کرد.

عظیمی توضیح داد: در شرایط عادی ساعات کار کتابخانه از صبح تا ۱۰ شب تعریف شده است و شیفت شب نیز به دلیل برخی محدودیت ها ویژه محققان و پژوهشگران است ، در صورت نیاز و به منظور جبران ساعات تعطیلی برخی شیفت های شبانه به دیگر مراجعان نظیر دانشجویان اختصاص خواهیم داد.

وی در مورد اینکه میهمانان اجلاس غیرمتعهدها بازدیدی از این مکان فرهنگی و علمی نخواهند داشت، یادآورشد: بر اساس روال منطقی چنین در خواست هایی از قبل به سازمانها ابلاغ می شود، بطور یقین به دلیل فشرده بودن برنامه کاری اجلاس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در فهرست مراکز بازدیدی شرکت کنندگان در اجلاس قرار ندارد .

شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در سه سطح کارشناسان طی روزهای پنجم و ششم شهریورماه، وزیران امورخارجه در روزهای هفتم و هشتم شهریورماه و سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها در روزهای نهم و دهم شهریورماه تشکیل می شود.

فراهنگ **۱۶۳۰**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۱۸۹۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.