تالار وحدت آماده میزبانی از جشنواره فیلم و تئاتر فجر

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

مدیر مجموعه تالار وحدت از آمادگی کامل این مجموعه برای میزبانی از گروه‌های خارجی تئاتر و افتتاحیه جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین،مدیر مجموعه تالار وحدت در گفتگو با روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، از آمادگی کامل این مجموعه برای میزبانی از گروه‌های خارجی تئاتر و افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، خبر داد.

رضا سعیدی‌پور دربارهٔ اوضاع فعلی تالار وحدت به روابط‌عمومی سی‌ودومین جشنواره تئاتر فجر گفت: خوشبختانه تالار وحدت به سبب قدمتی که دارد همواره میزبان جشنواره‌ها و مراسم بزرگ موسیقی و تئاتر کشور بوده است. امسال هم با توجه به تجهیزات کاملی که گروه‌های تئاتر خارجی مثل کره و آلمان به همراه دارند، ما پیش بینی‌های لازم را کرده‌ایم و دستگاه‌های مورد نیاز به‌روز شده‌اند.

او همچنین دربارهٔ مدت زمانی که صرف تعمیرات و نوسازی‌ها شده است، گفت: از آنجا که تالار وحدت همیشه برگزارکننده جشنواره‌ها و کنسرت‌های بزرگ موسیقی است، ما هر سه ماه یکبار، دوره تعمیرات برای کل سالن‌های مجموعه از جمله تالارهای حافظ ، فردوسی و… داریم. یعنی هر سه ماه نواقص ما برطرف می‌شوند و آخرین بار با توجه به اینکه می‌دانستیم در بهمن‌ماه جشنواره فجر را در راه داریم، تعمیرات را با دقت ویژه پیش برده‌ایم.
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.