تامین۲۴ قلم کالای اساسی مردم

جام جم آنلاین: معاون اول رییس‌جمهور با بیان اینکه دولت مصمم است ۲۴ قلم از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را به هر طریق ممکن تأمین کند، گفت: بانک مرکزی برای این موضوع ارز کافی کنار گذاشته و مردم به هیچ عنوان نگران تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز خود نباشند.

 به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ،محمدرضا رحیمی ظهر امروز در مراسم روز ملی صنعت و معدن مهمترین ضرورت کنونی کشور را توجه به مصالح ملی دانست و گفت: مصالح ملی همه بخش‌های کشور اعم از تولیدکننده، بانک، دولت و مردم را در یک جهت متحد و متفق می‌کند و در حقیقت در این نقطه است که دستان همه به یکدیگر متصل می‌شود.

وی فشار تحریم‌های قدرت‌های بزرگ علیه ملت ایران را تمام عیار خواند و گفت: مقاومت ما نیز باید تمام عیار باشد تا بتوانیم روزهای سخت تحریم را پشت سر بگذاریم.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه همه باید با یکدیگر برای عبور از گردنه تحریم متحد شویم، گفت: تحریمی که امروز علیه ملت ایران اعمال می‌شود در هیچ جای دنیا سابقه ندارد که البته شدت این تحریم نشان دهنده درماندگی دشمنان برابر ملت ایران است و برای ما جای افتخار دارد.

رحیمی در ادامه یکی دیگر از مشکلات تولید را پایین بودن کیفیت برخی قطعات برشمرد و گفت: باید تلاش کنیم تا کیفیت قطعات و تولیدات بالا رفته و مردم نیز نسبت به مصرف کالای ایرانی متعصب شوند چرا که اگر به مردم بگوییم فشارهای موجود از کجا ناشی می‌شود بی‌تردید در این زمینه ایثار خواهند کرد همانگونه که در تمامی مقاطع ایثار کردند.

وی یکی دیگر از مشکلات موجود بر سر راه تولید را تأمین سرمایه در گردش عنوان کرد و گفت: برای تأمین سرمایه در گردش باید بسیج شویم اما همه امکانات و کارها در دست دولت نیست و تا می‌خواهیم بانکها را برای این موضوع بسیج کنیم، می‌‌بینیم که بانکها اعتبارات خود را برای خرید ساختمان‌های مرغوب شهر و توسعه شعبات خود اختصاص داده اند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.