تامین امنیت رژیم صهیونیستی با تحت‌الشعاع قرار دادن مذاکرات هسته‌ای از سوی آمریکا

۰۹م آذر ،

ساداتیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به تعلیق در برگزاری کنفرانس خاورمیانه و تاثیر آن بر مذاکرات آتی ایران و گروه ۱+۵ تصریح کرد: آمریکا سعی دارد با به تعلیق در آوردن کنفرانسی مبنی بر “خاورمیانه عاری از تسلیحات هسته‌ای” در راستای حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی به صورت غیر مستقیم مذاکرات ایران و گروه۱+۵ را تحت الشعاع قرار دهد.

سید جلال ساداتیان در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مذاکرات آتی جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱+۵ گفت:  اتحادیه اروپا و غرب همواره از پذیرش شروطی که ایران خواستار رسیدگی به آن در مذاکرات بوده سرباز زده و خواهان گفتگو بدون پیش شرط می باشند و  آمریکا سعی دارد با ایجاد خلل در روند مذاکرات از به نتیجه رسیدن این مهم جلوگیری کند.

وی با اشاره به تعلیق در برگزاری کنفرانس خاورمیانه و تاثیر آن بر مذاکرات آتی ایران و گروه ۱+۵ تصریح کرد: آمریکا سعی دارد با به تعلیق در آوردن کنفرانسی مبنی بر “خاورمیانه عاری از تسلیحات هسته‌ای” در راستای حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی به صورت غیر مستقیم مذاکرات ایران و گروه۱+۵ را تحت الشعاع قرار دهد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل در پایان یادآورشد: تاکنون هیچ‌گونه خبرهای در مورد توافق نهایی میان ایران و گروه ۱+۵ در روند مذاکرات هسته‌ای اعلام نشده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.