تامین هزینه‌های تبلیغاتی نمایندگان کنگره آمریکا توسط صهیونیست‌ها/اوباما در انتظار سیاست‌های دولت تازه ایران

اردیبهشت ۱۴۰۳

هانی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه هزینه‌های تبلیغاتی نمایندگان کنگره آمریکا توسط صهیونیست‌ها تامین می‌شود، گفت: ممکن است اوباما چندماهی تا مشخص شدن سیاست دولت جدید جمهوری اسلامی ایران و اعلام مواضع نسبت به آمریکا، تحریم‌های جدید نفتی را به تعویق بیاندازد.

“حسن هانی‌زاده” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با تشدید تحریم‌های نفتی آمریکا در روزهای پیش از آغاز کار دولت تازه، گفت: تحریم‌های نفتی که از سوی کنگره آمریکا و برخی نمایندگان مطرح شد، نشانه وجود سیاست‌های دوگانه آمریکا است.
 
وی ادامه داد: کنگره به شدت تحت تاثیر لابی صهیونیستی قرار دارد بنابراین مواضع خصمانه علیه ایران دور از ذهن نبود
 
هانی‌زاده تصریح کرد: طی گزارش‌هایی که اخیرا انتشار یافته، عموما انتخابات کنگره آمریکا توسط صهیونیست‌ها اداره و هر فرد یا گروهی مانند مجلس سنا و نمایندگان که وارد کنگره می‌شوند، باید وفاداری خود را نسبت به رژیم و لابی صهیونیستی اعلام کند، زیرا این صهیونیست‌ها می باشند که هزینه‌های تبلیغاتی نمایندگان کنگره را تامین می‌کنند.
 
این کارشناس سیاست خارجی ادامه داد: تجربه ثابت کرده که تحریم‌های نفتی ایران راه به جایی نخواهد برد، زیرا اغلب کشورها به نفت ایران محتاج و خواهان خریداری نفت از کشورمان می باشند.
 
وی در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به امضاء نکردن مصوبه توسط اوباما آیا احتمال رد مصوبه وجود دارد، خاطرنشان کرد: ممکن است اوباما چندماهی تا مشخص شدن سیاست دولت جدید جمهوری اسلامی ایران و اعلام مواضع نسبت به آمریکا، تحریم‌های جدید نفتی را به تعویق بیاندازد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.