تاکسیرانان تهران در «از کی بپرسم»

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 تاکسیرانان تهران در «از کی بپرسم»

تاکسیرانان تهران در «از کی بپرسم»

ممتازنیوز: ضبط رقابت تاکسی‌ران‌های تهران در سری جدید مسابقه «از کی بپرسم» آغاز شد.

به گزارش ممتازنیوز امید محمدیان امیری- تهیه‌کننده این مسابقه- پیش از این خبر پخش مسابقه رقابت تاکسی‌ران‌های تهران را از مهر ماه اعلام کرده بود در حالی که از ضبط این رقابت‌ها به تازگی خبر داد.
او گفت: سری چهارم مسابقه «از کی بپرسم» با عنوان «تهران تاکسی» به صورت هفتگی در ۲۶ قسمت ساخته می‌شود.
محمدیان درباره مضمون این مسابقه گفت:‌ مسابقه «از کی بپرسم» تغییری نکرده است با این تفاوت که مشاغل دیگری نیز به ‌آن اضافه شده است. تمام شرکت‌کنندگان در این مسابقه نیز تاکسی‌ران‌های شهر تهران هستند.
وی درباره مجری مسابقه «از کی بپرسم» که پیش از این فرهاد جم اجرای آن را بر عهده داشت، گفت:‌ مجری این مسابقه تغییر کرده است و از میان ایرج نوذری، فرزاد حسنی و حسین رفیعی قرار است یکی از آن‌ها اجرای این مسابقه را بر عهده داشته باشند.
«از کی بپرسم» مسابقه چهارگزینه‌ای است که نخستین بار در سال ۱۳۸۸ با اجرای «ایرج نوذری» و در سری دوم، از سال با اجرای «فرهاد جم» از شبکه تهران پخش شده است.
به گزارش ایسنا، سری اول مسابقه «از کی بپرسم»، در سال ۱۳۸۸ و با مشارکت «شرکت پست جمهوری اسلامی ایران» تهیه شد و به تعداد ۲۷ برنامه ۵۵ دقیقه‌ای، با اجرای ایرج نوذری و به صورت هفتگی، از شبکه تهران پخش شد.
سری دوم مسابقه «از کی بپرسم» نیز، از نوروز و با مشارکت «اداره کل استاندارد استان تهران» تهیه و به تعداد ۱۶ برنامه ۶۰ دقیقه ای، با اجرای فرهاد جم از شبکه تهران پخش به روی آنتن رفت.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.