تاکسی رایگان نیسان لیف برای جشنواره تورنتو

جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو یا به‌صورت مخفف TIFF یک جشنوراه فیلم غیررقابتی عمومی است که سپتامبر هر سال در تورنتو،انتاریو کانادا برگزار می‌شود.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:انگار اوضاع بر وفق مراد کانادایی‌ها است زیرا سیستم بهداشت و درمان در آنجا رایگان است و شهریه دانشگاه‌ها نیز بسیار ارزان است و حالا دیگر تاکسی سواری آنها نیز رایگان است.

البته این تاکسی سواری رایگان حداقل در دو روز آینده در تورنتو  جریان خواهد داشت زیرا خودروساز ژاپنی به تمامی‌تماشاچیان و شرکت کنندگان در جشنواره فیلم تورنتو  سرویس تاکسی رایگان با خودرو الکتریکی خود لیف ارائه میدهد و البته این سرویس با یک توئیت در خدمت بازدید کنندگان خواهد بود کافی است تا شما “#LEAFTAXI.” را در اکانت اختصاصی نیسان برای جشنواره تورنتو در توئیتر توئیت کنید.

جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو یا به‌صورت مخفف TIFF یک  جشنوراه فیلم غیررقابتی عمومی‌است که سپتامبر هر سال در تورنتو،انتاریو کانادا  برگزار می‌شود. این جشنواره پنجشنبه شب پس از روز جهانی کارگر که در کانادا نخستین دوشنبه سپتامبر است آغاز می‌شود و تا ده روز به درازا می‌کشد.

نکته جالب اینکه در هر دوره بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ فیلم در حدود ۳۷ سینما در مناطق مرکزی تورنتو به نمایش گذاشته می‌شوند.نکته جالب توجه در رابطه با این جشنواره اینست که جایزه بهترین فیلم و جوانترین فیلمساز در بخش فیلم کوتاه این جشنواره در سال ۲۰۰۸ توسط یک فیلمساز ایرانی به نام محسن بانصیری کسب شد.

خودروساز ژاپنی در نظر دارد تا به برترین استعدادهای جوان این جشنواره یک دستگاه خودرو الکتریکی لیف اهدا کند.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.