تاکیدخاتمی بر وجود سلایق مختلف در انتخابات در دیدار با اصلاح‌طلبان/ دیدار با سیدحسن خمینی و ناطق نوری بعد از عاشورا

۳۰ آبان ،

عضوحزب اعتمادملی گفت: جبهه اصلاح‌طلبان درصدد است پس از ایام عزاداری ماه محرم با سیدحسن خمینی و ناطق نوری دیدار داشته باشد.

محمدجواد حق‌شناس عضو حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره دیدار امروز جبهه اصلاح‌طلبان با خاتمی گفت: این جبهه درصدد است تا در جهتی ورود به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر سلسله دیدارهایی را با چهره‌های تاثیر‌گذار نظام برگزار کند که این روند با دیدار امروز محمد خاتمی آغاز شد.

وی افزود: در این دیدار که در فضایی

صمیمی و دوستانه برگزار شد اکثر چهره‌های اصلا‌ح‌طلب به بیان مواضع و دیدگاه‌های خود درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده اشاره کردند.
 
حق‌شناس تصریح کرد: اصلاح‌طلبان در این دیدارخواهان ایجاد اتحاد، وحدت و اتخاذ یک برنامه منسجم برای این طیف در جهتی ورود به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر شدند.

عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به صحبت‌های خاتمی مبنی بر وجود یک فضای جدید در کشورخاطر نشان کرد: در این دیدار خاتمی با ارائه تحلیلی عمیق از فضای جدید کشور تاکید کرد که سلایق و دیدگاههای مختلف باید در جهتی ورود به انتخابات وارد عمل شوند و درمورد مسائل مختلف کشور تصمیم‌گیری کند.

حق شناس در پایان اظهار داشت: جبهه اصلاح‌طلبان درصدد است پس از ایام عزاداری ماه محرم با سیدحسن خمینی و ناطق نوری دیدار داشته باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سنقری:

    به خداوندی خدا قسم در شان آقایان نیست با حشمتیان سنقر که ۱۴۰۰۰ نفر بر علیه او تضاهرات نمودند ونفرت از وی دارند نشست وبر خاست نماید مستقل داریم تا مستقل مثلا جمعیت خانوادگی حشمتیان همان جمعیت تکنفره ای است که آقای ناطق نوری میگفت مستقل تکنفره .!!!!!!!! که در انتخابات گذشته هم به کروبی قول دادبود هم به………وهم به ……..دست آخر اینکه در روستای سهنله زادگاه وی دکتر احمدی نژاد بلاترین رای وپنج نفری که قدرتعلی به آنها قول داد حتی یک رای هم نداشتند ….؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.