تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حل مشکلات استان خوزستان

اردیبهشت ۱۴۰۳

رحمانی فضلی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان:

وزیر کشور که برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار خوزستان به اهواز سفر کرده است، با آیت الله محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش حوزه دولت ممتاز نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در دیداربا  آیت الله محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان، ضمن قدردانی از رهنمودهای آیت الله موسوی جزایری در مسیر انتخاب استاندار خوزستان، به دیدار ۲ روز پیش خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت : رهبری در این دیدار از استان خوزستان پرسیدند و تاکید بسیاری بر حل مشکلات این استان داشتند.

وزیر کشور گفت: تلاش می گردد با مجموعه فعالیت های خالصانه و شبانه روزی و در راه رضای خدا، به گونه ای عمل شود که خوزستان در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.

رحمانی فضلی همچنین با قدردانی از زحمات استاندار قبلی خوزستان، ادامه داد: بنده با دکتر حجازی دوستی قدیمی دارم و به وی پیشنهاد مدیریت استان دیگری داده شد، ولی ایشان گفتند که از خوزستان خارج نمی شوند و ان‌شالله در جریان کارها به آقای مقتدایی کمک می کنند. 

گفتنی است ؛ در این دیدار آیت الله محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان نیز ، ضمن  تبریک دهه ولایت، اظهارداشت: خدا را شکر که با حماسه بزرگ ملت رئیس جمهوری عالم، مجاهد و خدمتگزار انتخاب شد و پس از آن هیأت دولتی خوب بر سر کار آمد و امیدوارم با عنایت خدا مسائل و مشکلات کشور هرچه زودتر حل شود و از آنجایی که نیت‌ها خیر است، یقین داریم که پیروزی نصیب آن ها می گردد و با عنایت به رهنمودهای ولی امر مسلمین مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی با ابراز قدردانی از زحمات دکتر حجازی در زمان مسئولیتش به عنوان استاندار خوزستان، افزود: ایشان در استان بسیار خدمت کردند؛ از جمله ویژگی های مدیریتی دکتر حجازی این بود که شناخت و احاطه کاملی نسبت به استان داشت و با پیگیری‌های شبانه روزی به دنبال حل مشکلات استان بود.

جزایری گفت: خوزستان استانی پهناور و پرجمعیت است و با توجه به اینکه این استان قطب کشاورزی و مرکز تولیدات نفت است و با وجود اقوام مختلف و مرزی بودن آن، اداره اش با مشکلات بسیاری همراه است. با انتخاب آقای مقتدایی، دکتر حجازی دیگر نباید نگرانی داشته باشد و علاوه بر استراحت می تواند با انتقال تجربیات خود، به آقای مقتدایی کمک کند.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک به استاندار تازه، ادامه داد: در روند انتخاب آقای مقتدایی با اینجانب نیز مشورت شد و ما هم موید ایشان بودیم و با توجه به توانایی های مختلف ایشان، امیدواریم وی هم با موفقیت از عهده کار برآید. 

وی افزود : با توجه به شرایط موجود در کشور همه اشخاص از طیف ها و گروه های مختلف باید برای حل مشکلات به مسئولان کمک کنند و امیدواریم با شرایط خوبی که در استان است، مشکلات موجود در استان نیز با تلاش همگانی حل شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.