تاکید رهبر معظم انقلاب بر وحدت کشورهای دوست

در دیدار رئیس جمهور سریلانکا

ایران > رهبری
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهور سریلانکا، وحدت کشورهای دوست را موجب تقویت جایگاه، افزایش قدرت و تأمین منافع ملی آنها خواندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفر مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به القائات سیاسی و رسانه‌ای قدرت‌های سلطه گر افزودند: آنها سعی می‌کنند خود را شکست ناپذیر جلوه دهند اما تجربیات ایران و سریلانکا نشان می‌دهد ایستادگی در مقابل استعمار و سلطه طلبان امکان پذیر است.
ایشان، حمایت سریلانکا از ملت فلسطین و احترام به حقوق مسلمانان در سریلانکا را از اقدامات قابل توجه این کشور برشمردند و از علاقه مندی و تأکید رئیس جمهور سریلانکا برای گسترش روابط استقبال کردند.
آقای ماهیندا راجا پاگسا نیز با قدردانی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی در اجلاس سران عدم تعهد گفت: پیشنهاد عاری شدن منطقه خاورمیانه از سلاحهای هسته‌ای و سخنان جنابعالی درباره فلسطین، بسیار جالب توجه بود.
رئیس جمهور سریلانکا، با اشاره به تلاش‌های این کشور برای مبارزه با تروریسم و تأمین حقوق مسلمانان این کشور گفت: مطمئنیم که با کمک شما می‌توانیم بر بسیاری از مشکلات فائق آییم.
رئیس جمهور سریلانکا با اشاره به همکاری دو کشور در زمینه صنعت داروسازی، کشاورزی و طرحهای توسعه، ‌خواستار گسترش همه جانبه این روابط شد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.