تاکید هیئت مدیره بر جذب یک مهاجم جدید برای استقلال

اعضای هیئت مدیره تیم استقلال در حالی با این تیم همکاری می‌کنند که قرار است شرایط اجرایی و مالی تیم را بررسی کنند، اما شرایط حاکم در تیم نیز از دید و نظر آنها پنهان نمانده است.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اعضای جدید هیئت مدیره تیم استقلال که دو هفته یک بار جلسه‌ای مهم و با حضور مدیر عامل تیم را ترتیب می‌دهند قرار است دراین جلسه در خصوص شرایط حاکم در تیم و حضور یک بازیکن جدید در استقلال با مدیریت تیم به گفتگو بپردازند.

آنها در خصوص حضور یک مهاجم اظهار نظر کرده و معتقدند استقلال به یک بازیکنی جدید نیازمند است و امیر قلعه نوعی را در خط حمله یاری برساند.

گفتنی است، سرمربی تیم استقلال پیش از این در خصوص حضور یک مهاجم مباحثی را مطرح کرد اما با شایعه حضور فرهاد مجیدی این بحث راکد ماند و دیگر مطرح نشد.

این در حالی است که اعضای هیئت مدیره سعی در متقاعد کردن باشگاه در خصوص بازگشت مجیدی داشتند اما این بازیکن با خداحافظی‌اش شرایط را تغییر داد.

شایان ذکر است،‌ اعضای هیئت مدیره در خصوص جذب یک مهاجم تاکید دارند و اعلام داشتند که این موضوع را در جلسه آینده هیئت مدیره مطرح می‌کنند و رای گیری انجام می‌شود در صورتی که آرا هیئت مدیره قانع کننده بود مدیریت استقلال باید در این خصوص اقدام کنند.

شینده‌ها حاکی از آن است که امیر قلعه نوعی راضی به مطرح شدن این مباحث از سوی هیئت مدیره نیست زیرا معتقد است اعضا نباید در خصوص مسائل تیمی تبادل نظر بپردازند و باید در خصوص شرایط باشگاه گفتگو اعمال نظر کنند/مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.