تا دو روز آینده هوای تهران ۱۰درجه سانتیگراد کاهش می یابد



تاریخ انتشار: ۸ February 2016 | 8:09 am

تهران 10 درجه سرد می شود

رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی های جوی اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: با نفوذ جریان هوای سرد شمالی تا دو روز آینده دمای هوای استان ۵ تا ۱۰درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

تهران سرد میشود

رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی های جوی اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: با نفوذ جریان هوای سرد شمالی تا دو روز آینده دمای هوای استان ۵ تا ۱۰درجه سانتیگراد کاهش می یابد.محمدمهدی عشقی روز یکشنبه در گفت وگویی افزود: با نفوذ سامانه بارشی از بعد از ظهر فردا(دوشنبه) بارش باران و برف، وزش باد و احتمال تگرگ در برخی ساعات شبانه روز برای تهران پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه بارش ها در ارتفاعات و بخش های شمالی پایتخت به صورت برف خواهد بود، اظهار کرد: از اواخر وقت امشب دما در سطح استان بین ۵ تا ۱۰ درجه کاهش خواهد داشت.این کارشناس هواشناسی ارتفاعات شهر تهران را برای فردا مه آلود پیش بینی کرد.

عشقی بیشینه و کمینه دمای امروز پایتخت را به ترتیب ۱۷ و ۷ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: کمینه دمای هوای تهران برای فردا صفر و بیشینه آن ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. رییس اداره پیش بینی و پیش آگاهی های جوی اداره کل هواشناسی استان تهران خاطرنشان کرد: ایستگاه سنجش دمای هوای ورامین با ۱۹ درجه گرمترین و ایستگاه هواشناسی فیروزکوه – امین آباد با منفی سه درجه سانتیگراد سردترین مناطق استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

 

منبع: ایرنا

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.