تا موفق نشوم نمی‌روم

جام جم آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه تا پرسپولیس موفق نشود این تیم را ترک نخواهد کرد، گفت: بعضی‌ها نمی‌خواهند در پرسپولیس موفق باشم و برخی نیز نمی‌خواهند پرسپولیس موفق باشد اما روزهای خوبی را پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مانوئل ژوزه در خصوص نتایج و آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: ۵۰ سال است در فوتبال هستم و در ۳۶ سال آن مربی بوده‌ام. با این تجربه‌ای که دارم می‌دانم چه حرف‌هایی را باید بزنم و چه حرف‌هایی را نزنم.

وی در ارتباط با طرح مسائلی مبنی بر اینکه به باشگاه گفته، می‌توانند او را بر کنار کنند، تصریح کرد: من هیچگاه چنین حرفی نمی‌زنم. هیچ مشکلی بین من و باشگاه وجود ندارد و در این میان مسائلی از قول من مطرح می‌شود که صحت ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: بعضی‌ها نمی‌خواهند من در پرسپولیس موفق باشم و برخی دیگر نیز نمی‌خواهند پرسپولیس موفق باشد اما پرسپولیس روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت.

مانوئل افزود: رویانیان مرا به پرسپولیس آورد. وی نهایت حمایت را از من داشته و هیچگاه پشت من و تیم را خالی نکرده است. من هم تا آخر، پای ایشان و پرسپولیس ایستاده‌ام. تمام تلاش خودم را به کار می‌گیرم تا این تیم به آنچه شایسته آن است برسد. پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد و من این تیم  را ترک نمی‌کنم تا شاهد موفقیت آن باشم و روزهای خوبی را به هواداران هدیه کنم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.