تبریک سیدحسن نصرالله به روحانی؛ آرزوهای مستضعفین زنده شد

ایران > سیاست‌خارجی– ممتازنیوز:
دبیرکل حزب الله با ارسال پیامی برای حجت الاسلام حسن روحانی انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری ایران را تبریک و تهنیت گفت.

مهر به نقل از پایگاه لبنانی العهد نوشت: “سیدحسن نصرالله” دبیرکل جنبش مقاومت حزب الله لبنان باصدور پیامی به حجت الاسلام “حسن روحانی” منتخب ملت ایران تبریک گفت.

در بخشی از پیام تبریک سید حسن نصرالله به رئیس جمهوری ایران آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسن روحانی (دام عزه)

سلام و علیکم

حزب الله لبنان به همراه همگی مجاهدان و مبارزان خود در این کشور حامی مقاومت، برای شما پس از به دست آوردن اعتماد ملت بزرگ ایران در یک حماسه سیاسی ، مردمی و تاریخی که مانند آن در جهان امروزی دیده نمی شود، گرمترین تبریکها را می فرستیم، انتخاباتی که با ندای “امام خامنه ای” رهبر معظم انقلاب اسلامی شکل گرفت و نگاههای ایشان را محقق کرد.

جناب رئیس جمهور

این حماسه سیاسی با انتخاب شما، امید و آرزوهای ملت ایران عزیز را زنده کرد، همچنین آمال شخصیتهای برجسته از دوستان، دوستداران، برادران شما از ملتهای عربی، اسلامی و مستضعفان را که همواره جمهوری اسلامی را تکیه گاه مظلومان، مقاومان و مجاهدان در راه خدا می دانند، زنده کرد؛ آنها امروز شما را سرمنزل امید، نور چشمان و آرامش بخش قلبهای خود می دانند.

جناب رئیس جمهور

ما بار دیگر به شما و همچنین خودمان این انتخاب شایسته و عالی را تبریک می گوییم، و با تمام فروتنی و خشوع از خدای باری تعالی می خواهیم شما را حفظ کند؛ و در دولت تدبیر و امید شما را یاری و برکت دهد تا بتوانید آمال و آرزوها را محقق سازید.

دبیرکل حزب الله لبنان

سید حسن نصرالله

یکشنبه ششم شعبان ۱۴۳۴ ه.ق


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.