تبریک فدراسیون فوتبال به استقلال و سپاهان

۱۶اردیبهشت،

فدراسیون فوتبال در پیامی قهرمانی استقلال و سپاهان را در لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران، تبریک گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، متن پیام به شرح زیر است:

فدراسیون فوتبال، سومین قهرمانی استقلال در تاریخ رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران را به کادر مدیریتی و فنی، بازیکنان و همه دست اندرکاران و هواداران باشگاه استقلال تهران تبریک گفت.

باشگاه استقلال در حال حاضر در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و امید اول فوتبال باشگاهی ایران برای موفقیت در آسیاست. استقلال تهران در سال فشرده فوتبال ایران، با سعی و تلاش و کوشش بازیکنان به قهرمانی لیگ برتر رسید و با درایت و تدبیر کادرفنی و مدیریتی و تلاش بازیکنان و دست اندرکاران توانست قهرمان لیگ برتر شود که بسیار ارزشمند است.

فدراسیون فوتبال ایران، این موفقیت را به مدیران، مربیان، بازیکنان و دست اندرکاران و همه کسانی که در این قهرمانی سهم داشته اند تبریک می گوید و برای استقلال در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا امسال و سال آینده آرزوی موفقیت می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون فوتبال، متن پیام به شرح زیر است:

فدراسیون فوتبال قهرمانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که برای بار چهارم در تاریخ رقابتهای جام حذفی باشگاههای کشور رخ داد، را به کادر مدیریتی و فنی، بازیکنان و همه دست اندرکاران و هواداران این باشگاه تبریک می گوید و برای این باشگاه در ادامه راه فوتبال کشور آرزوی موفقیت دارد و امیدوار است این تیم در رقابتهای سال آینده لیگ قهرمانان آسیا، نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.