تبلیغات سامسونگ در ایران اشتباه یا دروغ؟

۱۱اردیبهشت،

ایراد‌های مکرر تبلیغاتی شرکت کره‌ای سامسونگ در زمینه دوربین‌های عکاسی این موضوع را به ذهن متبادر می‌کند که تبلیغات این شرکت در ایران از اساس دروغ است.
به گزارش (ایسنا)، در تبلیغات دوربین سامسونگ nx1000 در سطح شهر تهران، سرعت شاتر (مدت زمانی که سنسور دوربین در معرض نور قرار می‌گیرد) ۱٫۸۰۰۰ ثانیه عنوان شده است؛ این درحالی است که سرعت شاتر این دوربین در پایگاه اینترنتی dpreview معادل ۱٫۴۰۰۰ ثانیه عنوان شده است.
در همین زمینه یکی از مسوولان تبلیغات سامسونگ در ایران در پی تماس خبرنگار ایسنا عنوان کرد که در درج این عدد در تبلیغات اشتباهی صورت گرفته و سرعت واقعی شاتر همان ۱٫۴۰۰۰ ثانیه است.
البته این تنها به اصطلاح اشتباه سامسونگ در درج تبلیغات نبوده است، چندی پیش نیز در تبلیغات مطبوعاتی این شرکت از nx1000 به عنوان «دوربین حرفه‌ای DSLR» یاد شده بود در حالی که DSLR به دوربین‌هایی گفته می‌شود که دارای یک سیستم آیینه‌ای مکانیکی است اما این دوربین بدون آیینه است.
شرکت سامسونگ که اخیرا به تحریم نرم‌افزاری موبایل در ایران اقدام کرده، هم‌چنان در حال تبلیغات وسیع در تمام نقاط کشور است؛ تبلیغاتی که ظاهرا اشتباه است اما اصلاح هم نمی‌شود!


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.