تجاوز شبانه به یک دانشجوی دختر در خوابگاه استرالیایی

۰۳م اسفند ،

59-82.jpg

پلیس سیدنی در پی اقدام به تجاوز به یک دانشجوی دختر دانشگاه مک کوئری، ۸۰ پناهجوی سریلانکایی در پناهگاه مجاور دانشگاه را مورد بازجویی قرار داد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مقامات پلیس سیدنی گزارش دادند مرد جوانی حوالی نیمه شب وارد خوابگاه دانشگاه شده و ضمن حمله به یک دانشجوی دختر قصد تجاوز به وی را داشته است. این دانشجوی دختر حدود ۲۰ سال سن دارد و در هنگام حمله فرد مهاجم خواب بوده است.

پلیس گفت: این دختر پس از بیدار شدن و ملاحظه یک مرد در پایین تخت خود فریاد کشیده که در پی آن فرد مهاجم از محل جرم گریخته است.

سرپرست خوابگاه گفت: دختر دانشجو را دیده که درحال تعقیب مرد مهاجم است. فرد مهاجم حدودا ۲۰ ساله دارای پوست تیره، موهای کوتاه و تیره رنگ و اندامی لاغر بوده است و از تمامی اشخاصی که اطلاعی از فرد مهاجم دارند خواسته شده است با اداره پیشگیری از جرایم استرالیا تماس بگیرند.

بنا به گزارش پایگاه خبری دِاسترالین، دهها پناهجوی سریلانکایی به صورت موقت در کمپ مارس فیلو در مجاورت دانشگاه سکنی داده شده‌اند و دانشجویان دختر این دانشگاه از این مسئله که تعداد بسیاری مرد در نزدیکی خوابگاه آن سکنی داده شده‌اند ابراز نگرانی می‌کنند.

با این حال مقامات دانشگاه ضمن اعلام اینکه هیچ‌گونه ارتباطی بین پناهجویان سریلانکایی با این اتفاق وجود ندارد و گفته‌اند که دانشگاه هیچ مدرکی در این زمینه ندارد و همچنان منتظر نتایج تحقیقات پلیس می‌مانند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علیرضا عبدلی:

    باسلام نظر من این است که خیلی خیلی بد است این کار در کشوری به این خوبی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.