تجاوز معلم در گردش علمی+ عکس

فروردین ۱۴۰۳

به گزارش پلیس معلم ۳۹ ساله به اتهام تجاوز به عنف و برقراری رابطه جنسی با دانش آموزان زیر ۱۶ سال خود در مدرسه ای در روستای در مرکز آلبرتا، کانادا بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ جنیفر کالینز مک معلم ۳۹ ساله کلاس ششم در اقدامی ناشایست با چند دانش آموز پسر ۱۶ سال خود مبادرت به تجاوز جنسی می نمود.

به گزارش این خبرگزاری این معلم به قصد گردش علمی از فرصت به دست آمده کمال استفاده را برده و به همراه سه تن از دانش آموز ۱۶ ساله خود گاهی راهی این گردش علمی شدند.

کوین دیویس کلانتر روستای ” تروس بای” در کانادا به نقل از این خبرگزاری گفت: تحقیقات پلیس پس از یک تماس تلفنی از طرف فردی ناشناس در مورد داشتن روابط نامشروع جنیفر مک نیل با دانش آموزان خود آغاز شد.

جنیفر کالینز مک نیل بر اساس شواهد و مدارک محکم که در طول انجام تحقیقات به دست آمده بود پس از بازگشت از گردش توسط پلیس دستگیر شد.

وی به سبب داشتن روابط نامشروع با دانش آموزان پسر خود در رده سنی ۱۲ سال از آوریل ۲۰۱۲ تا فوریه ۲۰۲۴ و همچنین دانش آموزان ۱۶ سال تا قبل از دستگیری وی متهم شده است. مک نیل با شش فقره تجاوز به عنف متهم و در بازداشت پلیس است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علی:

    زنها که میل جنسی ندارند عجیبه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.