تجلیل از میرشکاک در اختتامیه دومین جشنواره سراسری شعر انقلاب

۲۳ آبان ،

یوسفعلی میرشکاک عصر دیروز در اختتامیه دومین جشنواره سراسری شعر انقلاب در حوزه هنری مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش تفسیری خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران حاضر در مراسم اختتامیه دومین جشنواره سراسری شعر انقلال که عصر دیروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمود دعائی رئیس موسسه اطلاعات، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، یوسفعلی میرشکاک، امیرحسین فردی، مرتضی فرهنگی، جواد محقق در تالار مهر حوزه هنری ضمن تجلیل از یوسف علی میرشکاک برگزار شد، در این مراسم یوسفعلی میرشکاک گفت: من به عنوان شاعر خود را بدهکار می‌دانم و به گمانم نتوانستم کاری در شان سرزمینمان انجام دهم.
وی ادامه داد: ز دست کوته خود زیر بارم به دوستان و بزرگان لطف بزرگی فراوانی در این مراسم به من داشتند و بنده را شرمنده کردند.
محمدرضا سنگری در ادامه مراسم گفت: شعر انقلاب به عنوان پاره ای از پیکره انقلاب نیاز به مرزبندی با ساحت های دیگر شعر را ندارد.
سنگری گفت: وقت طرح نظریه شعر  انقلاب فرا رسیده و با پذیرفتن فضای دانشگاهی باید کرسی های ادبیات انقلاب را تاسیس کنیم.
وی افزود: خصوصیات بارز شعر انقلاب پیوندگاه ملیت دین و مردم است و برخلاف نظر برخی از دوستان این غالب پیوندگاه سنت های قدیم و فضای نو است.
علی داودی دبیر  علمی جشنواره در ادامه مراسم گفت: امروز دومین جشنواره سراسری شعر انقلاب همهن و در واقع سومین دوره جشنواره آغاز می شود و ما باید برای رسیدن آثار مخاطبانش اقدام کنیم.
وی افزود: خدا را شاکریم که تلاش همه به بار نشست و شاهد دومین جشنواره سراسری شعر انقلاب بودیم که محدودیت جشنواره ما را در رتبه بندی ناگزیر می کرد اما همه جز آثار برتر می باشند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.