تجمع انتخاباتی حامیان جلیلی، عارف و رضایی در تهران

۱۶خردادماه،

کمتر از هفت روز مانده به پایان مهلت تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عصر امروز چند تجمع خیابانی همزمان در حمایت از بعضی از این کاندیداها شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالیکه تا پیش از این تجمع‌های خیابانی برای انتخابات ممنوع بود، از ساعت ۱۸ امروز (پنجشنبه) حامیان جوان و دانشجوی سعید جلیلی و محمدرضا عارف در دو سوی خیابان در چهارراه ولیعصر با شعارهایی به تبلیغ و حمایت از کاندیدای خود پرداختند.

حامیان جلیلی که پوسترها و عکس‌هایی در حمایت از او را در دست داشتند و در مقابل ایستگاه متروی ولیعصر حضور داشتند، شعارهایی از جمله “نه سازش نه تسلیم، یار جلیلی هستیم”، “ای حامی ولایت، بسیجیان فدایت”، “رای ما یک کلام، مقاومت والسلام”، “جلیلی ولایی، جانباز کربلایی”، “تا فتح بدر و خیبر یک یا حسین دیگر”، “نه سرخ و سبز و نیلی، اصلح فقط جلیلی” و “خامنه‌ای زنده باد، جلیلی پایبنده باد” سر دادند.

در سوی دیگر خیابان و در مقابل حامیان جلیلی، حامیان جوان محمدرضا عارف با پوسترهایی که در دست داشتند، شعارهایی چون “ای عارف قهرمان، امید نسل جوان”، “زنده باد اصلاحات”، “سلام بر خاتمی، درود بر عارف”، “نه جلیلی نه اشتون، گفت‌وگوی تمدن”، “هاشمی، خاتمی، حمایت حمایت”، “معاون خاتمی، کاندیدای مردمی” و “عارف زنده باد، روحانی پایبنده باد” سر دادند و سرودهای “ای ایران” و “یار دبستانی” را با یکدیگر خواندند.

حامیان محسن رضایی نیز ساعتی بعد در سوی دیگر خیابان حاضر شدند و شعارهایی چون “رضایی جانمان، رییس‌جمهورمان” و “سلام بر زندگی، درود بر رضایی” در حمایت از کاندیدای خود سر دادند.

برخی از حامیان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، با مردمی که در حال عبور بودند به گفت‌وگو پرداختند تا آنها را برای رای دادن به کاندیدای مورد حمایت خود متقاعد کنند.

نیروی انتظامی نیز از اولین دقایق حضور حامیان کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری به منظور برقراری امنیت و جلوگیری از مسدود شدن محل تردد خودروها در محل تجمع حاضر شدند.

این تجمعات بدون وقوع درگیری، ساعاتی بعد به پایان رسید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.