تجمع جامعه‌ قرآنی کشور در اعتراض به هتک حرمت پیامبر (ص)

جمعی از دانشجویان ، اساتید و قاریان قرآن در اعتراض به هتک حرمت پیامبر (ص) در مسجد امام جعفر صادق (ع) واقع در میدان فلسطین تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این اساتید و قاریان قرآن با سردادن شعارهایی همچون لااله الا الله، محمد رسول الله، یا ایها المسلمون، اتحدوا اتحدوا ، الله اکبر، لبیک یا رسول‌الله (ص) ، تا پای جان حامی پیغمبریم ، هم پیرو مصحف و هم عترتیم ، حامی این کشور و این رهبریم، وحدت راه و رسم مومنان است، وحدت خار چشم دشمنان است انزجار خود را نسبت به اهانت به پیامبر (ص) اعلام داشتند.

در این تجمع محفل انس با قرآن، و مداحی اهل بیت (ع) نیز برگزار شد.

به گزارش ایسنا،‌ در این تجمع حجت‌الاسلام محمدی، قائم‌مقام وزارت فرهنگ و ارشاد در امور قرآنی به ایراد سخن پرداخت و گفت: داستان اهانت به پیامبر (ص) قصه‌ای است که از گذشته بوده، در حال حاضر هست و ادامه خواهد داشت و این جنگی تمام عیار میان حق و باطل است.

وی ادامه داد: ما با اعتقاد به حدیث ثقلین می‌دانیم که دشمنان، کتاب و عترت و پیامبر (ص) را در کنار یکدیگر هدف قرار داده است تا آنها را با هم نابود کنند و حرکتهایی از قبیل قرآن سوزی و توهین‌هایی که به پیامبر می شود همگی جنگ نرمی است که آغاز شده و تا زمانی که عدالت و حقانیت بر دنیا حاکم نشود این جنگ ادامه خواهد داشت.

در این تجمع همچنین لاله افتخاری، رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی نیز سخنرانی کرد که سخنان وی و متن بیانیه پایانی این تجمع متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.