تجمع همبستگی با مسلمانان میانمار

جام جم آنلاین: تجمع همبستگی با مردم مظلوم و مسلمان میانمار در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران برگزار شد.

شماری از مردم و دانشجویان در این تجمع با محکوم کردن کشتار مسلمانان به دست بودائیان افراطی و سکوت مجامع جهانی به ویژه سازمان ملل متحد خواستار توقف فوری سرکوب مسلمانان میانمار شدند.

شرکت کنندگان در این تجمع نوشته هایی با مضمون تصفیه نژادی در میانمار محکوم باید گردد، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، سکونت هر رسانه خیانت است به اسلام، شورای حقوق بشر سازمان ملل ابزار سیاسی برای مستکبرین، دیروز بوسنی امروز میانمار در دست دارند.

تجمع کنندگان همچنین رفتار متناقض سازمان‌های بین‌المللی به ویژه حقوق بشر در حمایت از گروه‌های مسلح شورشی در سوریه  همچنین بی‌تفاوتی آنان در کشتار مسلمانان به ویژه میانمار و بحرین را محکوم کردند.

همچنین در دست برخی تظاهرکنندگان تصاویری از قتل‌عام دسته جمعی مسلمانان میانمار به چشم می‌خورد.

تجمع کنندگان با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر اسلام آمریکایی ، بی‌تفاوتی برخی حکام عربی را در قبال قتل عام مسلمانان میانمار و نیز حمایت بی‌چون و چرای این حکام را از آمریکا به ویژه در مقابل مقاومت اسلامی منطقه محکوم کردند.

شماری از تجمع کنندگان نیز پرچم‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس را  زیرپا له کردند.

آنان همچنین دست نوشته‌هایی به زبان های انگلیسی و عربی و با مضمون توقف قتل ‌عام مسلمانان میانمار در دست داشتند.

طبق اعلام ستاد حمایت از مستضعفان میانمار که این تجمع را تدارک دیده بود ، همزمان با این تجمع در چند کشور از جمله ترکیه ، مالزی ، هند و پاکستان ، تجمع های مشابهی در حمایت از مسلمانان بی‌دفاع میانمار برگزارشد.(واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.