تجهیزات موردنیاز کانون های فرهنگی هنری مساجد قشم تامین می شود

به گزارش ایرنا اسفندیار حیدری پور روز پنجشنبه در جمع مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد قشم افزود: همه باید کمک کنند تا این کانون ها در مسیر انجام وظایف خطیرشان با مشکلی مواجه نشوند، چرا که وجود افزون بر ۳۰۰مسجد در این جزیره، نقش کانون ها را در تعمیق زیرساخت های فرهنگی برجسته می سازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، عزم راسخ سازمان منطقه آزاد قشم را در توسعه فرهنگی جزیره مورد تاکید قرار داد و گفت: دراین راستا برای جلوگیری از تعدد تصمیم گیری ها و موازی کاری ها در حوزه فرهنگ، مدیریت فرهنگی این جزیره تجمیع و یکپارچه شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بازخورد و نتیجه سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ را خیلی دیر بازده دانست و خاطرنشان کرد: اما از آنجا که نگاه سازمان به مقوله فرهنگ سطحی نیست، هرگونه سرمایه گذاری در این حوزه را برای آینده این جزیره مفید می داند.

حیدری پور با ستایش از حمایت های بی دریغ وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی از حرکت های فرهنگی در این جزیره از جمله ساخت مصلی بزرگ شهر قشم تصریح کرد: این حرکت ها با توجه به حضور شیعه و سنی در جزیره قشم و همدلی و همزیستی این دو در این جزیره، توسعه فرهنگی قشم را غنای بیشتری می بخشد.ک/۲

۱۸۷۱/۶۶۸

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.