تجهیز هدایای آلمان به بمب اتم

“عباس نصرالله” روز جمعه درگفت وگو با شبکه خبری العالم هشدار داد که رژیم اشغالگر با خرید زیر دریایی های اتمی از آلمان و تجهیز آن به کلاهک های هسته ای درصدد توسعه زرادخانه هسته ای خود است.
 
نصرالله اظهار داشت: طرح خاورمیانه عاری از سلاح هسته ای بدون پیوستن رژیم اشغالگر به پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای فقط به نفع این رژیم خواهد بود.

وی افزود: درخواست جنبش عدم تعهد برای ایجاد خاورمیانه بدون سلاح هسته ای کاملا برحق است زیرا زرادخانه بزرگ سلاح هسته ای رژیم صهیونیستی تهدیدی برای منطقه و جهان است و این رژیم باید خلع سلاح شود.
 
نصرالله اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که فلسطین را اشغال کرده رژیمی توسعه طلب و در صدد تسلط و سیطره بر کشورهای منطقه است و تهدیدی برای آن به شمار می رود.

کارشناس راهبردی ونظامی لبنان خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی که از سال تشکیل یعنی ۱۹۴۸ به تولید سلاح هسته ای روی آورده است.

وی افزود: این رژیم در جنگ سال ۱۹۷۳ این سلاح را برای استفاده، از مخفی گاه خود خارج کرد و هم اکنون نیز با در اختیار گرفتن زیر دریایی های اتمی و تجهیز آنها به موشک های با کلاهک هسته ای جنگی  استراتژی جدیدی را دنبال می کند.

نصرالله نسبت به توسعه طرح های هسته ای رژیم صهیونیستی که تهدیدی برای کشورهای منطقه به شمارمی رود، هشدار داد.

وی از دوگانگی معیارهای کشورهای غربی در مواجهه با رژیم صهیونیستی که هیچ مخالفتی با برنامه نظامی هسته ای این رژیم نمی کنند، انتقاد کرد و گفت: این در حالی است که ایران به دلیل برنامه هسته ای صلح آمیز و به بهانه نگرانی از تغییر مسیر برنامه اش ، تحریم های سختی را تحمل می کند.

نصرالله تاکید کرد: طرح خاورمیانه عاری از سلاح هسته ای، بدون پیوستن رژیم صهیونیستی به این پیمان فقط به نفع این رژیم اسراییل خواهد بود.

اسرائیل با داشتن زرادخانه ای که بر اساس برآوردها حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ کلاهک هسته ای در آن مستقر است، به عنوان تنها دارنده سلاح‌های هسته ای در خاورمیانه شناخته می‌شود.

آلمان با وجودی که چند دهه است از فعالیت‌های نظامی هسته ای تل آویو اطلاع دارد به ارائه زیردریایی‌های اتمی به اسرائیل ادامه داده است.

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان امتیازات زیادی به رژیم اسرائیل داده و این در حالی است که بخش عمده ای از هدایا و کمک نظامی برلین به تل آویو از طریق پول مالیات دهندگان آلمانی تامین می‌شود.

در همین حال احزاب مخالف آلمان اقدام دولت این کشور را در فروش زیردریایی اتمی به رژیم اسرائیل زیر سوال برده‌اند.

بنابر گزارش هفته نامه اشپیگل، رژیم اسرائیل این زیردریایی‌ها را به موشک‌های کروز دارای کلاهک هسته‌ای مجهز می‌کند.

جنجال برانگیز ترین این اعتراضاها، اعترض گونتر گراس شاعر آلمانی برنده جایزه ادبی نوبل به دولت خود در آلمان در خصوص تحویل زیردریایی های اتمی به اسراییل بوده است.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.