تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو تحقق اعتبارات بودجه

شنبه ۱۴ مرداد – ۰۳:۴۲:۲۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

هاشمی نخل ابراهیمی تاکید کرد:

بزرگنمایی:  

عضو کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر نقش مدیریت صحیح منابع و بودجه کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت:در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی در مرحله اول باید سعی کنیم درصد تحقق اعتبارات را چه در بحث مالیات ها و چه درآمدهای حاصل از نفت بالا ببریم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل خانه ملت، سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی گفت:مفهوم اقتصادی مقاومتی به شرایط امروز جامعه مبنی بر اعمال فشار و ضربه‌های اقتصادی از سوی نیروهای متخاصم  است که سد راه پیشرفت جامعه شده و باید بر آن غلبه کرد.
نماینده مردم میناب ،جاسک ،رودان،سیریک،بشاگرد در مجلس شورای اسلامی افزود:در الزامات مربوط به مباحث بودجه در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی در مرحله اول باید سعی کنیم درصد تحقق اعتبارات را چه در بحث مالیات ها و یا درآمدهای حاصل از نفت بالا ببریم.
هاشمی نخل ابراهیمی صرفه جویی و کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از بودجه سال ۹۱ را از دیگر بسترهای ضروری برای تحقق اقتصاد مقاومتی توصیف و تصریح کرد:اصلاح الگوی مصرف توسط مردم در کنار کاهش هزینه های غیر ضروری توسط دولت منجر به صرفه جویی در منابع و تقویت اقتصاد کشور در برابر تحریم ها و تحقق اقتصاد مقاومتی می شود.
عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید براین که نارضایتی مردم هدف دشمن است، افزود:اعتبارات حساس همچون اعتبارات مربوط به مباحث رفاه اجتماعی و درمان باید مدیریت و به درستی تخصیص داده  شود تا از نارضایتی مردم جلوگیری شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۴۱۵۴۲۲۴۸۴۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.