تحقق حماسه سیاسی با انتخاب رئیس‌جمهور لایق؛ وابستگی تحقق دو حماسه

آیت الله ری شهری:

ایران > سیاست
آیت الله ری شهری گفت: راه تحقق حماسه سیاسی این است که مردم با هم و در کنار انقلاب و نظام بایستند و فرد لایقی را برای سپردن سکان کشور در ۴ سال آینده انتخاب کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه قرآن و حدیث، آیت‌الله ری شهری در جمع کارکنان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» گفت: برای تحقق شعار امسال باید فضای جامعه فضای محبت و دوستی شود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) افزود: هر فردی در هر جا خدمت می‌کند باید عواملی را که سبب می‌شود دوستی‌ها کم و دشمنی‌ها اضافه شود را از بین ببرد.

وی حماسه اقتصادی را برخاسته از حماسه سیاسی دانست و گفت: اگر حماسه سیاسی محقق نشود حماسه اقتصادی هم محقق نخواهد شد.

حضرت آیت‌الله ری شهری در بخش دیگری از سخنان خود با استناد به روایتی از حضرت امام رضا (ع) گفت: آنچه سبب دشمنی و اختلاف و از بین رفتن فضای دوستی می‌شود نفوذ شیطان است و راه بستن نفوذ شیطان این است که انسان اعمال و رفتار خود را کنترل کند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) ادامه داد: امروز امام زمان (عج) از ما انتظار دارد و همه ما در برابر خون شهیدان در طول تاریخ مسئول حفظ این انقلاب هستیم که به همت مردم ایران و رهبری حضرت امام خمینی (ره) سبز و خرم شد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.