تحقق سود ۲۵۰ ریالی بیمه نوین در ۶ ماه

۱۲م آذر ،

بینا- نشست مشترکی با حضور مسئولان بانک اقتصاد نوین و اعضای هیئت مدیره و معاونان شرکت بیمه نوین با هدف بررسی عملکرد این شرکت در شش ماهه اول سال ۹۱ برگزار شد.
به گزارش  بینا ، این نشست با حضور مجتبی شیروانی؛ معاون سرمایه گذاری و امور مشارکت‌ها، حسین درویشها؛ مدیر بانکداری اختصاصی، سعید غلامپور؛ معاون امور مشارکت‌ها از بانک اقتصاد نوین و غلامعلی غلامی مدیرعامل بیمه نوین و اعضای هیئت مدیره و معاونان شرکت با هدف بررسی و ارزیابی عملکرد بیمه نوین در شش ماهه اول سال ۹۱ برگزار شد.
در ابتدای این نشست غلامعلی غلامی؛ مدیرعامل شرکت بیمه نوین با ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد شش ماهه اول سال جاری، تولید حق بیمه شرکت در این مدت را مبلغ ۱۳۸۸۷۶۸ میلیون ریال اعلام کرد که با توجه به ارقام و آمار موجود این مبلغ از رشد ۱۳۵ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل برخوردار شده است.
غلامی با اشاره به عملکرد مناسب و قابل قبول شرکت بیمه نوین در سال جاری ابراز امیدواری کرد با توجه به سود محقق شده ۲۵۰ ریال برای هر سهم در شش ماهه اول به سود پیش‌بینی شده در بودجه، تا پایان سال نائل شویم.
در ادامه این نشست نیز مجتبی شیروانی؛ معاون سرمایه گذاری و امور شرکت‌های بانک اقتصاد نوین علاوه بر طرح مسائلی در خصوص صورت‌های مالی شرکت بیمه نوین بر تعامل بیشتر بین بانک اقتصاد نوین و بیمه نوین از جمله بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در زمینه بیمه سپرده‌گذاران تأکید کرد.
همچنین استقرار نمایندگان در شعب بانک و افزایش سرمایه شرکت بیمه نوین از جمله مسائلی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.