تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد این‌بار به سرنوشت مجلس هفتم دچار نشود

۰۳م آذر ،

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در تبیین اولویت‌های کمیته تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد گفت: کمیته تحقیق و تحفص دانشگاه آزاد باید در فضایی به دور از جنجال‌های سیاسی صورت گیرد تا به نتیجه مطلوب برسد.

مجید کمالی زاده عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، پیرامون تشکیل کمیته تحقیق و تحفص دانشگاه آزاد گفت: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای مصلحت‌اندیشی فردی یا ترجیح منافع شخصی بر منافع ملی استوار نیست، بنابراین باید با کسانی که برای منافع خود ارجحیت بیشتری قائل شده‌اند، برخورد شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در پرونده دانشگاه آزاد نیز سواستفاده‌های مالی وجود داشت که مطالبه اصلی مردم نیز پیگیری این امور است، اضافه کرد: عدم پیگیری این موضوع سبب ضربه خوردن به پیکره نظام جمهوری اسلامی و دلسردشدن مردم می‌شود و نمایندگان مجلس این موضوع را با جدیت پیگیری کنند.

کمالی‌زاده اضافه کرد: کمیته ویژه بررسی این پرونده در مجلس هفتم نیز تشکیل شد اما دلایلی که نمایندگان برای نتیجه‌بخش نبودن گزارش کمیته و عدم ارائه گزارش به قوه قضاییه بیان کردند ، بیشتر جنبه بهانه داشت و لذا کمیته‌ای که اخیرا برای پیگیری این موضوع تشکیل شده است باید تلاش کنند تا به سرنوشت کمیته‌ای که در مجلس هفتم تشکیل شد، دچار نشوند.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در پایان در تبیین اولویت‌های کمیته تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد گفت: کمیته تحقیق و تحفص دانشگاه آزاد باید به مسائلی چون سوء استفاده به اموال دانشگاه و مدارک جعلی که در قالب افتخاری به برخی اشخاص داده شد باید در دستور کار قرار گیرد و این امر باید در فضایی به دور از جنجال‌های سیاسی صورت گیرد تا به نتیجه مطلوب برسد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.