تحقیق و تفحص مجلس از وضعیت واحد‌های تولیدی کشور در سال تولید ملی/ قانون جدید حمایت از بخش‌های تولیدی تصویب می‌شود

عضو کمیسیون صنایع مجلس به باشگاه خبرنگاران خبر داد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از احتمال تحقیق و تفحص مجلس از دولت در راستای چگونگی حمایت از واحدهای تولیدی و تولید ملی در سال جاری خبر داد.

حسین گروسی نماینده مردم شهریار و ملارد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از احتمال تحقیق و تفحص مجلس از دولت در راستای آگاهی از چگونگی حمایت از واحدهای تولیدی و تولید ملی در سال جاری خبر داد و گفت: این تحقیق و تفحص از دولت بر اساس آیین‌نامه‌ و در راستای حمایت از تولید و تولیدکننده داخلی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: وظیفه نظارتی نمایندگان مجلس حکم می‌کند که به شکل جدی با کوتاهی‌های صورت‌گرفته از سوی نهادها و ارگان‌های دولتی در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و تولید ملی برخورد کرده و به ارائه راه حل مناسب به آنها بپردازند.

گروسی در پایان از پیشنهاد تصویب قانون جدید با هماهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس در جهت حمایت همه‌جانبه از تولید ملی در سال موسوم به “تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” خبر داد و تصریح کرد: این قانون هم‌اکنون در مرحله ویرایش است؛ هر چند که بر اساس نظر نمایندگان در صورتیکه دولت با اهتمام و جدیت بیشتری قانون‌های قبلی را اجرایی می‌کرد ضعف کنونی موجود در تولید داخلی ایجاد نمی‌شد و نیازی نیز به تصویب قوانین جدید نبود.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.