تحقیق و تفحص از شستا منتفی شد/ تخلفی در کار نبود

علی یوسف پور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در مجلس هشتم، کارشناسان تیم تحقیق و تفحص چند ماه در شرکت شستا مستقر بودند اما نتوانستند هیچ گزارش مستند مبنی بر بروز تخلف در شرکت شستا پیدا و ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه چنانچه تیم تحقیق مستنداتی داشتند حتما ارائه می کردند، گفت: در گذشته به دلیل فضای سیاسی، جو بروز تخلف را در شرکت شستا ایجاد کرده بودند در صورتیکه تخلفی در کار نبود.

این درحالی است که در مجلس هشتم تیمی به منظور تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی و شرکت شستا تشکیل شده بود و در نهایت نیز جعفر زاده رئیس کمیسیون اجتماعی چند ماه قبل رئیس از تخلف هزار میلیارد تومانی در شرکتهای سرمایه گذاری شستا و سازمان بازنشستگی داده بود.

 

نایب رئیس هیئت مدیره شرکتهای سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) تاکید کرد: در شرایط فعلی تحقیق و تفحص از شستا و تامین اجتماعی منتفی است.

 

از سویی دیگرعارفی نایب رئیس دوم کمیسیون اجتماعی مجلس نهم  نیز چندی قبل اعلام کرد که مستندات جمع آوری شده توسط تیم تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی را بررسی و مطالعه خواهیم کرد و با نمایندگان برای رسیدگی به این موضوع جلسه ای تشکیل می دهیم و نتایج آن را به اطلاع مردم می رسانیم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.