تحلیل باهنر از کاندیداهای ریاست جمهوری

جام جم آنلاین: محمدرضا باهنر در خصوص احتمال نامزدی اکبر هاشمی رفسنجانی گفته است: من فکر می‌کنم مصلحت نیست که آقای هاشمی وارد میدان شود. ایشان جایگاه ویژه خودشان را داشته و باید جایگاه خود را حفظ کنند. نیروها هم زیاد هستند که دارند فعالیت می‌کنند. ما در این دوره کمبود کاندیدا نداریم بلکه اضافی هم داریم. می‌شود مدیریت و حمایت کرد تا انتخابات خوبی داشته باشیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نشستی که با حضور برخی از اصولگرایان برگزار شده تحلیل جالبی از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ارائه کرده است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص گزینه مطلوب اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم علی اکبر ناطق نوری را بهترین گزینه معرفی کرده است. 

باهنر با بیان اینکه علی اکبر ناطق نوری، علی لاریجانی و خودم را برای ریاست جمهوری لایق می دانم افزوده است: با این وجود هر سه نفر ما رای نداریم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین همچنین با تاکید بر اینکه احمدی ن‍ژاد به دنبال دو قطبی کردن فضا در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود تاکید کرده به احتمال زیاد نامزد پیشنهادی احمدی نژاد و یک اطلاح طلب به مرحله دوم انتخابات راه پیدا می کنند.

باهنر همچنین در این نشست با بیان اینکه ما رای کافی را نداریم، افزوده است: معتقدم غلامعلی حداد عادل شرایط لازم را برای ریاست جمهوری ندارد و کامران باقری لنکرانی هم رای نخواهد آورد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در اظهار نظر جالبی در خصوص علی اکبر ولایتی هم گفته است دکتر ولایتی مدیر بسیار خوبی است اما به درد ریاست جمهوری نمی خورد. باهنر در عین حال در این جلسه بر ضرورت ائتلاف اصولگرایان بر یک نامزد تاکید کرده است.

باهنر همچنین در خصوص احتمال نامزدی اکبر هاشمی رفسنجانی گفته است: من فکر می‌کنم مصلحت نیست که آقای هاشمی وارد میدان شود. ایشان جایگاه ویژه خودشان را داشته و باید جایگاه خود را حفظ کنند. نیروها هم زیاد هستند که دارند فعالیت می‌کنند. ما در این دوره کمبود کاندیدا نداریم بلکه اضافی هم داریم. می‌شود مدیریت و حمایت کرد تا انتخابات خوبی داشته باشیم.

اظهار نظرها در خصوص نامزدی ناطق نوری در حالی است که خبرگزاری فارس روز یکشنبه ۲۷ مرداد ماه به نقل از رییس دفتر ناطق نوری گزارش داد که وی نامزد انتخابات ریاست جمهوری نخواهد شد. با این وجود ساعاتی بعد سایت خبری سفیر به نقل از رییس دفتر حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری اعلام کرد که مصاحبه ای با خبرگزاری فارس نداشته است. (نیمروز)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.