تحلیل کی‌روش از لیگ قهرمانان اروپا

۰۹اردیبهشت،

کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با فارس دربارهٔ آنالیز آخرین شرایط رئال مادرید و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا وبا اشاره به شکست نماینده‌های اسپانیا با ۴ گل در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم‌های دور تموند و بایرن مونیخ گفت: به هر حال تیم‌های آلمانی در چند وقت اخیر اوج گرفته‌اند و تیم‌های بایرن مونیخ و دورتموند در پست‌های مختلف بازیکنان خوبی را دارند، آنها با چاشنی سرعت، قدرت و تاکتیک این توان را دارند که به هر تیمی ضربه بزنند. امسال تیم‌های آلمانی نشان دادند که هدفشان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و با قدرت هم مقابل رئال مادرید و بارسا حاضر شدند.

وی در مورد شانس‌ رئال مادرید و بارسلونا دربازی‌های برگشت نیز خاطر نشان کرد: بدون شک شرایط بارسلونا دشوارتر است چون بدون گل زده با ۴ گل دیدار رفت را واگذار کرده است. نباید بازی برگشت بارسلونا و بایرن مونیخ را با بازی قبلی مردان بارسا مقابل آث میلان مقایسه کرد چرا که شرایط میلان با مونیخی قابل مقایسه نیست. بارسلونا در حالی که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲ گل در سن سیرو از میلان خورده بود اما در بازی برگشت با یک وضعیت خاص ۴ گل زد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد اما اگر بارسایی‌ها بخواهند با همان روش مقابل بایرن بازی کنند شک نکنید دروازه شان باز خواهد شد. اگر بارسلونا در نیوکمپ از بایرن مونیخ گل بخورد کارش تمام خواهد شد و من پیش بینی می‌کنم که بارسلونا از شاگردان هاینکس در نیوکمپ گل خواهد خورد.

سرمربی تیم ملی ایران دربارهٔ وضعیت رئال مادرید نیز با توجه به شکست ۴ بر یک در دیدار رفت مقابل دور تموند نیز تاکید کرد: رئال هم شرایط خوبی ندارد چون دورتموند هم مانند بایرن مونیخ تیم بسیار منسجمی است. مردان کلوپ بدون نقص بازی می‌کنند بنابراین باز کردن دروازه دورتموند برای ۳ مرتبه و گل نخوردن از این تیم در سانتیاگو برنابئو کار بسیار سختی است.

سرمربی سابق تیم ملی پرتغال خاطر نشان کرد: به نظر من هر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا اگر بخواهند خیلی ریسکی بازی کنند از دورتموند و بایرن مونیخ گل خواهند خورد و نظر شخصی من این است که بارسلونا و رئال به احتمال زیاد حذف خواهند شد و از حضور در فینال محروم خواهند بود.

وی در پاسخ به این سوال که بایرن مونیخی که در اوج است و با هاینکس به عنوان سرمربی به هر تیم ۴ یا ۶ گل می‌زند چرا باید پمپ گواردیولا سر مربی این تیم شود، پاسخ داد: به هر حال مسئولان مونیخ برنامه بلند مدت برای تیم‌شان دارند. بایرن مونیخ این روزها در اوج است. مونیخ فعلی سرعت، قدرت و تاکتیک لازم را دارد، شاید گواردیولا به بایرن می‌رود تا این تیم آلمانی با تکنیک بیشتری به میدان برود.

علاوه بر این گواردیولا این توانایی را دارد که نسل جدیدی از بازیکنان را وارد بایرن مونیخ کند چون برخی از بازیکنان این تیم در حال پا به سن گذاشتن می باشند و برای آینده باید بهتر از قبل بازسازی شوند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.