تحلیل تکنیکال روند بهای جهانی طلا در هفته پیش رو

۲۱م اسفند ،

تحلیل تکنیکال روند بهای جهانی طلا در هفته پیش رو | چاپ |
دوشنبه ۲۱ اسفند ساعت ۱۴:۵۴

بینا- تحلیلگران اقتصادی اعلام کردند با توجه به رشد شاخص ها در بازار سهام قیمت جهانی طلا در روزهای آتی روند نزولی خواهد داشت.
به گزارش بینا به نقل از سایت طلا /شارپس پیکسلی، پس از فروش بسیار طلا به دنبال انتشار یافتن نرخ بیکاری آمریکا بهای جهانی طلا امروز سطح ۱۵۸۳ دلار را تجربه کرد.
تحلیلگران اقتصادی اعلام کردند با توجه به اینکه شاخصها در بازارهای جهانی سهام افزایش یافته است قیمت جهانی طلا در نمودار فنی روند نزولی را نشان می دهد.
بر اساس این گزارش، نمودار فنی طلا در کوتاه مدت نشانگر این موضوع می باشد که تردید سرمایه گذاران از آینده بازار سبب فروش اونس جهانی طلا خواهد شد.
این گزارش می افزاید، در حال حاضر نمودار فنی هیچ حرکت صعودی از بهای جهانی طلا را نشان نمی دهد.
بر این اساس، کارشناسان اقتصادی بر این باورند نوسان شاخص های سهام در هفته پیش رو تاثیر بسزایی روی قیمت طلا خواهد گذاشت. انتشار یافتن اطلاعات مثبت اقتصادی در آمریکا سبب شده است سرمایه گذاران به سمت خرید سهام روی آورند.
در حالی که قیمت جهانی طلا طی هفته قبل در محدوده ثابتی مبادله شد ، قیمتها در هفته جاری سطوح پایین تری را نشان می دهند. در نمودار فنی قیمتها به سمت سیر نزولی نزدیک شده و به سطح ۱۵۵۴ دلار رسیده است. نوسان قیمتی مسیر را برای رسیدن بهای این فلز زرد به سطح ۱۵۳۰ دلار هموار می کند. و در صورت شکست این سطح انتظار می رود اونس جهانی طلا دامنه ۴۷۸ دلار را تجربه کند.
سطح مقاومتی قیمت طلا در حال حاضر ۱۶۰۰دلار می باشد که در صورت شکست این سطح قیمت این فلز گرانبها به ۱۶۹۵ دلار خواهد رسید.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.