تحولی تازه در صنعت ساختمان با بیلدکس

نمایشگاه یکسالانه بیلدکس کیش میتواند محیطی را فراهم سازد تا نیازهای صنعت ساختمان در کشور را بتوان در آن یافت و کیفیت را به این صنعت بزرگ در ایران تزریق کرد.

مدیرعامل شرکت نت ماشین که یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه صنعت ساختمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بیلدکس حرکت ارزشمندی است که می‌تواند تمامی فعالان این صنعت را دورهم گرد آورد گفت : برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند شفافیت و کیفیت را در محصولات صنعت ساختمان پدید آورد. حضور شرکت‌های خارجی و ورود تکنولوژی روز صنعت ساختمان در کشور می‌تواند اعتلای این صنعت را دربرداشته باشد.

در خصوص فعالیت شرکت نت ماشین در نمایشگاه بیلدکس گفت: این شرکت در زمینه ساختمان‌های پیش ساخته در قالب ویلایی، اداری، صنعتی و … که به صورت کاملا پیچ و مهره‌ای و با استفاده از متریال گالوانیزه فعالیت دارد.

وی افزود: در بحث ساختمان سازی نوین دغدغه امروز فعالان این صنعت زلزله است. این ساختمان‌ها به دلیل سبک بودن در مقابل زلزله تا ۸ ریشتر مقاوم است و این مطابق مبحث ۱۹ ساختمان سازی در کشور است.

مدیر عامل نت ماشین ادامه داد:این ساختمان‌ها در بحث انرژی نیز گوی سبقت را از ساختمان‌های سنتی ربوده‌اند و به دلیل عایق بودن تمامی ساختمان اتلاف انرژی در این ساختمان‌ها وجود ندارد.

گفتنی است شرکت نت ماشین در حاشیه این نمایشگاه، ساختمانی پیش ساخته را در دست بهره‌برداری دارد که علاقمندان و فعالان این صنعت می‌توانند از این ساختمان بازدید داشته باشند./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.