تحویل مسکن مهر پرند در دهه فجر

۰۹ام بهمن ،

به گزارش نوساز به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در یک دوره سه ساله ۹۵ هزار واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در شهر پرند در دست ساخت قرار گرفت که در این راستا طی دو مرحله افتتاح بیش از ۱۱ هزار واحد مسکن مهر پرند با حضور رییس جمهور در خرداد ماه سال قبل و امسال به بهره‌برداری رسید.

طبق اعلام این شرکت همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سومین مرحله از افتتاحیه‌های مسکن مهر شهر پرند، حدود ۶۰۰۰ واحد دیگر از مسکن مهر پرند با تسهیلات دولتی بالغ بر ۲۹۰ میلیارد و ۵۸۲ میلیون تومان اعتبار بهره‌برداری می‌شود که تمامی این واحدها از امکانات کامل آب و برق و گاز برخوردار می باشند.

واحدهای آماده افتتاح در دهه فجر امسال در قالب‌ انبوه‌سازان، تعاونی‌ها و خودمالکی است که ۴۴۷۹ واحد از آن توسط انبوه‌سازان، ۸۳۵ واحد قابل افتتاح نیز توسط تعاونی‌ها و ۵۲۱ واحد از آن در قالب خود مالکی ساخته و افتتاح می‌شود.

بهره برداری از ۳ مسجد در اراضی مسکن مهر پرند

با توجه به بازدیدهای دوره‌ای وزیر راه و شهرسازی از شهر تازه پرند و با توجه به پیشرفت ساخت و ساز واحدهای مسکن مهر، دستور اجرای تاسیسات روبنایی مانند مساجد و مدارس به شرکت عمران پرند صادر شد که براین اساس جانمایی و طراحی ۱۴ باب مسجد در اراضی مسکن مهر در منطقه‌های چهار و پنج توسعه با مشخصات حداکثر ۴۰۰ تا ۵۰۰ متر زیربنای محل شامل شبستان خواهران و برادران، خانه عالم، پایگاه بسیج، وضوخانه، فضاهای جانبی گنبد و مناره در یک طبقه آغاز شد.

در این راستا و در گام اول عملیات ساخت و ساز سه باب مسجد پایان یافته که در دهه فجر امسال همزمان با افتتاح ۶۰۰۰ مسکن مهر این سه مسجد نیز به بهره برداری خواهد رسید.

هفت مسجد دیگر با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد همزمان با واگذاری انبوهی از واحدهای مسکن مهر در اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.