تحویل ۱۳۰ هزار واحد مسکونی تا پایان سال جاری به مددجویان بهزیستی

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا ‘همایون هاشمی’ سه شنبه شب در نشست خیرین حامی معلولان سازمان بهزیستی کشور در هتل فردوسی تهران افزود: بحث ساخت مسکن معلولان و مددجویان یکی از مهمترین اولویت های سازمان بهزیستی در بحث خدمات رسانی است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۰ هزار واحد مسکونی به مددجویان سازمان بهزیستی تحویل داده شد، گفت: مسکن معلولان با مسکن مهر بسیار متفاوت است چرا که سهم آورده معلولان برای ساخت مسکن برعهده سازمان بهزیستی است.

وی با اشاره به نقش و حضور مؤثر خیرین در بحث اشتغال و مسکن معلولان گفت: سال گذشته به واسطه همکاری و حضور مستمر و مداوم خیرین و کارفرمایان موفق به ایجاد ۶۷ هزار بستر اشتغال برای معلولان و مددجویان سازمان بهزیستی در کل کشور شدیم.

وی گفت: همچنین متعهد شدیم با کمک خیرین ۳۷ هزار واحد مسکونی را در هفته دولت به معلولان تحویل دهیم.

به گفته وی این تعداد واحد مسکونی در مرحله نازک کاری است و تا هفته دولت آماده واگذاری به مددجویان و خانواده های تحت پوشش بهزیستی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارائه خدمات به ۳ میلیون و دویست هزار نفر به عنوان جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور گفت: این افراد به طور مستمر از ما خدمات گرفته و علاوه بر این جمعیت زنان سرپرست خانوار، کودکان یتیم و درراه ماندگان نیز جزء مجموعه بهزیستی محسوب می شود.

وی هزینه ارائه خدمات در سال گذشته به جامعه هدف خود را یک هزار و سیصد میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: همچنین ۱۳ میلیون نفر در حوزه پیشگیری از بهزیستی خدمات دریافت کردند.

براساس این گزارش نشست خیرین حامی سازمان بهزیستی کشور با حضور جمعی از ورزشکاران از جمله عباس جدیدی و طالقانی(رییس سابق سازمان فدراسیون کشتی) و خیرین مدرسه ساز برگزار شد و آنان ایده های خود را با رییس سازمان بهزیستی کشور برای کمک به مددجویان سازمان بهزیستی در میان گذاشتند.

**۹۱۳۴**۱۵۳۲**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۵۷۸۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.