تخریب ساختمان سرایاری یک مدرسه در مشهد بر اثر انفجار گاز/یک نفر جان باخت

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از فروریختن یک ساختمان واقع در خیابان ابوذر غفاری در جنوب شرقی این کلانشهر بخاطر انفجار ناشی از نشت گاز خبر داد که در داخل محدوده یک مدرسه قرار دارد.

تخریب ساختمان سرایاری یک مدرسه در مشهد بر اثر انفجار گاز/یک نفر جان باخت

به گزارش ممتاز نیوز، آتشپاد دوم مهدی رضایی افزود: این انفجار امروز ۲۳ دی ماه علاوه بر تخریب کامل ساختمان محل انفجار، شیشه‌های همه مکانها شامل منازل و مغازه‌های واقع در شعاع ۲۰۰ متری آن را شکست.

وی ادامه داد: تخریب ساختمان همچنین چهار شهروند را زیر آوار فروریخته ناشی از انفجار شدید محبوس کرده بود.

معاون سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: آتش‌نشانان اعزامی از چهار ایستگاه به محل حادثه این افراد را از زیر آوار خارج کرده و آنها را بخاطر شدت جراحات را راهی بیمارستان کردند. وضعیت یکی از این مجروحان خیلی وخیم بود.

وی افزود: گرچه علت اولیه این حادثه نشت گاز شهری تشخیص داده شده ولی کارشناسان همچنان در حال بررسی شواهد در محل هستند.

یک نفر جان باخت

رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز گفت: این انفجار که در خانه سرایداری یکی از مدارس ناحیه سه مشهد رخ موجب مرگ همسر سرایدار این مدرسه شده است.

مهدی مجیدی‌فر زمان این رخداد را ساعت پنج بامداد اعلام و بیان کرد: هیچیک از دانش‌آموزان و کادر اداری یا آموزشی مدرسه حادثه‌دیده در زمان انفجار در آن حضور نداشتند.

وی ادامه داد: تنها مکان تخریب شده در محدوده این مدرسه خانه سرایداری آن است لذا آسیبی به کلاسهای مدرسه وارد نشده است.

رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دو فرزند سرایدار مدرسه نیز در حادثه امروز مجروح و بخاطر شدت جراحات در بیمارستان بستری شده‌اند که این اداره‌کل پیگیر روند درمان آنها است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.