تخریب کوله شرقی پل در دست احداث راه آهن تهران – تبریز عامل اصلی اتفاق بزرگراه فتح

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: تخریب کوله شرقی پل در دست احداث راه آهن تهران – تبریز بر روی رودخانه کن iبه سبب سیلاب جاری شده در بامداد چهارشنبه قبل و متعاقب آن توسعه سریع آب شستگی بستر رودخانه iبه سمت بالادست سبب ایجاد فرسایش عمیق بستر رودخانه در مجاورت فنداسیون ستون های پل مسیر بزرگراه فتح بر روی رودخانه مزبور شد.

به گزارش تفسیری سرویس «شهری» ایسنا، دکتر مازیار حسینی افزود: نیروهای عملیاتی مربوطه از بخش های مختلف شهرداری تهران از ساعات اولیه ریزش پل راه آهن ضمن حضور در محل اقدامات گسترده ای را جهت کنترل و جلوگیری از فرسایش بیشتر رودخانه در محل پل های سه گانه تندرو و کندروی بزرگراه فتح آغاز کردند.

وی ادامه داد: با وجود شدت رو iبه افزایش سیلاب و در نهایت آسیب دیدگی جدی پایه های پل فتح ، از ریزش آنی عرشه پل ها و توسعه آن iبه فضاهای شهری مجاور ممانعت iبه عمل آمد.

به گفته معاون شهردار تهران خوشبختانه حضور iبه موقع عوامل شهرداری تهران و توجه لازم iبه تبعات منفی ناشی از ریزش پل راه آهن و توسعه آب شستگی بستر رودخانه iبه سمت بالادست منجر iبه انسداد پل های مزبور در همان ساعات اولیه و تامین ایمنی کامل شهروندان و خودرو های عبوری شد.

وی در ادامه از شهروندان تهرانی که قصد عبور از این محور را دارند خواست تا iبه تابلوها ی ترافیکی و علایم راهنمای نصب شده در مسیر منتهی iبه این محل توجه ویزه داشته باشند تا در انتخاب مسیر جایگزین و کاهش ترافیک کمک نمایند.

حسینی همچنین از انجام برنامه ریزی های لازم برای ایجاد معبر تازه در محور بزرگراه فتح و محورهای موازی خبر داد تا از این طریق مشکلات ترافیکی شهروندان کاهش یابد.

وی گفت: با تمهیدات انجام شده در طرفین پل وسایل نقلیه رایگان جهت انتقال شهروندان iبه مراکز اصلی حمل و نقل عمومی مستقر شده است.

بر اساس این گزارش تفسیری پل فتح از سال ۱۳۷۱ مورد iبهره برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.