تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای جبران خسارات زلزله بستک

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

در جلسه هیات دولت به ریاست رییس جمهور تصویب شد:

جلسه هیات دولت عصر امروز(یکشنبه) به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، برگزار شد و اعضای دولت مهم‌ترین مسائل روز کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه هیات دولت عصر امروز(یکشنبه) به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، برگزار شد و اعضای دولت مهم‌ترین مسائل روز کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

در ابتدای این جلسه، سازمان حفاظت محیط زیست گزارشی درباره سیاست‌های مصرف بهینه برای اجرای برنامه مدیریت سبز شامل مدیریت مصرف انرژی، آب، مواد اولیه و تجهیزات شامل کاغذ و کاهش مواد زاید جامد و بازیافت آنها به دولت ارایه داد.

هیات وزیران بر همکاری همه دستگاههای اجرایی و سازمان صدا و سیما، تبادل بهترین عملکرد و تجربیات در این باره و آموزش نیروی انسانی در دستیابی به اهداف مدیریت سبز تاکید کرد.

در ادامه هیات دولت ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله بستک، با اختصاص مبلغ سیصد و سی و هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال تسهیلات بانکی به آسیب دیدگان و مبلغ ۶۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه‌‌ای برای جبران خسارات ناشی از زلزله و همچنین مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای آواربرداری و ارایه خدمات پشتیبانی، فنی و هزینه صدور پروانه واحدهای ساختمانی و نیز مبلغ یکصد میلیارد و صد و سی میلیون ریال برای بازسازی تاسیسات زیربنایی و جبران خسارت به آسیب دیدگان موافقت کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.