تخصیص اعتبار از محل بودجه ترویج فرهنگ رضوی منوط به ارائه نقشه راه است

دکتر سید حسن علم الهدایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:۸۵ میلیارد تومان اعتباری که در استان تحت عنوان ترویج فرهنگ رضوی وجود دارد باید در ازای برنامه کاری مشخص و مدون و شفاف از سوی ادارات و دستگاههای مختلف توزیع شود.

وی با اشاره به کار شبانه روزی برای تهیه سند عملیاتی زیارت گفت: تهیه و تدوین این سند منوط به دریافت و تجمیع اسناد عملیاتی و کاری هر یک از دستگاهها و مجموعه های خدمت رسان به زائران است.

وی گفت: دستگاهها و مجموعه های خدمت رسان باید برنامه عملیاتی و نقشه راه خود را برای پنج سال آینده ارائه دهند تا بر اساس آن سند عملیاتی زیارت امام رضا(ع) تهیه و تدوین گردد و بر اساس آن بودجه های تخصیص داده شده به استان توزیع و در جهت ارتقای خدمت رسانی به زائران هزینه گردد.

علم الهدی اظهار داشت: مادامی که سازمان و تشکلی نقشه راه خود را ارائه نکند هیچ مبلغی از محل اعتبارات ۸۵ میلیارد تومان بودجه ترویج فرهنگ رضوی دریافت نخواهد کرد.

وی گفت: برای مثال نیمی از هزنیه ایجاد و راه اندازی بی.آر.تی در مشهد از محل همین اعتبارات پرداخت شده است.

این مسوول اظهارداشت:همچنین در حال حاضر بر روی سند سلامت، بهداشت و درمان در حوزه گردشگران خارجی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کار می کنیم که امیدواریم به زودی به نتیجه برسد.

وی با اشاره به اینکه تهیه سند عملیاتی زیارت در قالب اجرای فاز دوم طرح توسعه کمی و کیفی زیارت امام رضا(ع) انجام می پذیرد، گفت: فار سوم اجرای این طرح سنجش و ارزیابی عملکرد دستگاهها است که از هم اینک نیز شروع شده است و عملکرد دستگاهها با دقت بالایی در حوزه خدمت رسانی به مسافران و گردشگران کنترل می شود.ک/۳

۷۴۹۶/۶۵۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.