تخفیف ۱۰درصدی مواد غذایی در رمضان

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی خبر داد: اتحادیه بنکداران مواد غذایی به مناسبت ماه مبارک رمضان طرحی به نام طرح ضیافت دارد که در این طرح تعدادی از اعضای اتحادیه به صورت داوطلبانه حاضر می‌شوند که کالاهای خود را با ۱۰ درصد تخفیف به فروش برسانند.

قاسمعلی حسنی – رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) افزود: ما هر ساله برنامه‌های منسجمی برای ماه مبارک رمضان داریم که قبل از ماه مبارک رمضان و در طول ماه مبارک آن را اجرایی می‌کنیم.

وی افزود: اعضایی که به صورت داوطلبانه در این طرح شرکت می‌کنند بالای در فروشگاه‌های خود پرچم و در واقع پارچه‌ها یا پلاکاردهای متحدالشکلی با نام اتحادیه می‌زنند که مشخص شود کالاهای خود را با تخفیف ۱۰درصدی ارائه می دهند.

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی اضافه کرد: این تخفیف‌ها و طرح از ۱۰ تا ۱۵ روز قبل از ماه رمضان شروع شده و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

حسنی درباره عمده مصرف مواد غذایی در ماه رمضان گفت: برنج،‌روغن، تن ماهی، خرما، پنیر، قند و چای از جمله عمده‌ترین مواد غذایی پر مصرف در این ماه است که برنامه‌هایی داریم که هیچ گونه افزایش قیمتی برای آن‌ها نداشته باشیم و در سال گذشته نیز هیچ افزایشی نداشتیم.

وی گفت:‌ با آماری که از انبارهای موجود در کشور گرفتیم، پیش‌بینی می‌کنیم که کمبود یا افزایش قیمتی در این مواد غذایی در ماه رمضان نداشته باشیم .


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.