تخفیف بلیط های تالارهای باغ موزه دفاع مقدس در ماه رمضان

فروردین ۱۴۰۳

مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت از تخفیف بلیط های تالارهای باغ موزه در کنار مراسم ویژه شب های شیدایی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

سردار خضرایی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: باغ موزه دفاع مقدس در ماه مبارک رمضان تغییر سال های قبل برنامه های ویژه ای در حال اجرا دارد که از این جمله برگزاری مراسم ویژه شب های شیدایی است که متفاوت تر از سال های قبل و با استقبال مردم روبرو بوده است.
مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس در ادامه تصریح کرد: امسال برنامه شب های شیدایی در دو آیتم زمانی قبل از اذان و بعد از ساعت ۲۴ از شبکه یک سیما پخش  و طی آن از اشخاصی که به نوعی در دفاع مقدس نقش داشته اند دعوت می گردد تا سمتی از خاطرات خود در هشت سال دفاع مقدس را بیان کنند.
وی در ادامه اظهار داشت: همچنین در این مراسم از هنرمندانی که در فیلم های دفاع مقدس نقش های ویژه  و موثری داشته اند نیز دعوت می گردد تا با مردم گفتگو می کند.
خضرایی با اشاره به دیگر برنامه های این مراسم بیان داشت: نمایش شب های شیدایی از کیفیت بالایی برخوردار است که جلوه هایی ویژه با آب و آتش در آن به نمایش در می آید و نیز نمایشگاه عکس جانباز هنرمند داوود عامری همزمان با این ایام در گالری کاروان باغ موزه افتتاح شده که با استقبال از سوی شهروندان روبرو بوده است.
سردار خضرایی خاطرنشان کرد: بازارچه و غرفه های خیریه نیز در این فضا برگزار می گردد و به سبب درخواست مردم نسبت به بازدید از تالارهای باغ موزه غرفه فروش بلیط با تخفیف ویژه در کنار مراسم شب های شیدایی دایر است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.