تخفیف ۲۰درصدی برای مواد غذایی/موعد برگزاری نمایشگاه های پاییزه اعلام شد

رییس اتحادیه کشوری بنکداران مواد غذایی با اشاره به نمایشگاههای پاییزه عرضه مستقیم کالا که از ۱۵ تا ۲۴ شهریور در سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: مواد غذایی و مایحتاج مورد نیاز مردم در این نمایشگاه با پنج تا ۲۰درصد زیرقیمت مصرف کننده عرضه می‌شود.

قاسمعلی حسنی اظهار کرد: غرفه‌دارن و کسانی که قرار است در این نمایشگاه به عرضه محصولات خود بپردازند در ابتدا نمونه کالای خود را به اتحادیه می‌آورند که ارزیابی‌های لازم صورت گرفته و قیمت‌گذاری نیز انجام شود و پس از این مرحله نمونه کالا پلمپ شده و با مهر و برچسب اتحادیه در اختیار غرفه‌دار قرار می‌گیرد.

 وی افزود: لیست قیمت تایید شده با مهر اتحادیه نیز به بنر یا دیوار غرفه در نمایشگاه زده می‌شود تا خریداران از قیمت تایید شده آگاهی یابند و از سویی نمونه کالای پلمپ شده با قیمت آن در غرفه‌ها وجود دارد.

 حسنی با بیان اینکه استقبال خوبی برای شرکت در نمایشگاه انجام شده است، ابراز داشت: برنج، روغن، تن ماهی، شکر، حبوبات، کنسرو و دیگر مایحتاج ضروری مردم در نمایشگاه عرضه می‌شود و بر اساس کارشناسی‌های انجام شده، تخفیف‌ها اعمال می‌شود.

 گفتنی است، نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در تهران در قالب ۱۸۰۰ غرفه و در چهار نقطه از جمله حکیمه تهرانپارس، فرهنگسرای خاوران، بوستان ولایت و پارک ارم برگزار خواهد شد. ساعت بازدید نیز از ۱۰ تا ۲۲ خواهد بود.

/۳۱۳۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.