تخفیف ۴۰ درصدی نرخ “هتل‌”ها در نوروز ۹۳

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس جامعه هتل‌داران کشور گفت: در نوروز ۹۳ تا ۴۰ درصد تخفیف در هتل‌های کشور داریم. جمشید حمزه‌زاده پنجشنبه شب در نشست خبری هفتمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور در بم اظهار داشت: راهنمایان گردشگری، هتل‌ها و اماکن اقامتی و همچنین دفاتر و آژانس‌های مسافرتی ارکان مهم سفرهای توریستی و گردشگری می باشند که نقش راهنمایان بسیار مهم و حیاتی است.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران، رئیس جامعه هتل‌داران کشور گفت: ما به منظور حمایت از صنف تلاشگر راهنمایان گردشگری برنامه‌های متعددی داریم که از جمله می‌توان به اختصاص کارت عضویت و تخفیف ویژه برای تورهای گردشگری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ هتل در سطح کشور فعال می باشند، بیان داشت: استانداردسازی هتل‌ها و ارائه امکانات با قیمت پایین نیازمند حمایت دولت و تخصیص اعتبارت و تسهیلات بانکی است، البته ما سعی کردیم بر اساس نرخ تورم نرخ هتل‌ها را کاهش یا افزایش دهیم.

حمزه‌زاده خاطرنشان کرد: در نوروز ۹۳ تا ۴۰ درصد تخفیف در هتل‌های کشور داریم و با توجه به پایین بودن میزان استفاده مردم از هتل، امیدواریم شاهد حضور بیشتر مسافران و گردشگران در هتل‌ها باشیم.

انتهای پیام/

منبع:فارس


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.