تخلف بزرگ بانکی گشایش ال سی داخلی را مشکل نمود

این خبر امروز ۴شنبه ۱۰م آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان

تخلف بزرگ بانکی گشایش ال سی داخلی را مشکل نمود

عصر خودرو : عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران خواستار گشایش مجدد ال‌.سی داخلی برای کمک iبه وضعیت نقدینگی تولیدکنندگان شد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از ایسنا فرهاد iبه‌نیا اظهار نمود: پیش از کشف تخلف بزرگ بانکی تولیدکنندگان می‌توانستند با گشایش ال.‌سی داخلی مواد اولیه مورد نیاز خود را iبه صورت اقساط خریداری نموده و وجه آنرا چند ماه بعد پرداخت نمایند.
وی با بیان اینکه این امکان تاثیر بسیاری در تامین نقدینگی مورد نیاز تولیدکنندگان داشت، خاطرنشان نمود: اما پس از کشف تخلف بزرگ بانکی گشایش ال‌.سی داخلی با مشکلات بسیاری همراه شد و تاکنون نیز علیرغم وعده‌های داده شده اقدامی برای آغاز مجدد صدور ال‌.سی داخلی صورت نگرفته است.
به‌نیا ادامه داد: این در حالی است که در شرایط فعلی که همه تولیدکنندگان با بحران نقدینگی روبرو می باشند صدور ال.‌سی داخلی کمک بزرگی برای تامین مواد اولیه مورد نیاز صنعت خواهد بود.
عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران افزود: از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌خواهیم که با بانک مرکزی رایزنی نموده و با ابلاغ بخشنامه از سوی این بانک مشکل قانونی گشایش ال.‌سی داخلی حل شود.
وی تصریح نمود: در حال حاضر بانک‌ها در مراجعه تولیدکنندگان برای گشایش ال.‌سی داخلی اعلام می‌کنند که iبه سبب آنکه بانک مرکزی بخشنامه‌ای را در این باره صادر نکرده امکان گشایش ال.‌سی داخلی وجود ندارد.

چهارشنبه ۱۰ آبان   ۱:۴۲

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.