تخلیه اشرف به ۲۷ سال جنایت منافقین در عراق پایان داد / قول منافقین به کلینتون

فروردین ۱۴۰۳

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه تخلیه اشرف به ۲۷ سال جنایت منافقین در عراق پایان داد، گفت: اسناد و مدارک به جا مانده از منافقین از سوی سیستم‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران و عراق پیگیری شده و به اطلاع مردم عزیز ایران خواهد رسید.

“محمد جواد هاشمی‌نژاد” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی ممتاز نیوز، با بیان اینکه سازمان منافقین به دلیل تشکیلات مخوفی که جزئی از ارتش بعثی صدام و ساختار مورد اعتماد وی شده بودند از نظام مارکسیستی الگوبرداری فکری می‌کرد، اظهارداشت: تشکیلات سری و مخوف این سازمان نشان می‌دهد که اعضای آن همواره تلاش زیادی می‌کردند که اسناد و‌ آثار جنایت‌های ۲۷ ساله‌شان پاک شود و کمتر به دست کسی بیافتد و در این راستا به صورت کاملا تشکیلاتی عمل می‌کردند.
 
هاشمی‌نژاد با تاکید بر اینکه جنایات گروهک منافقین مخفی شدنی نیست، تصریح کرد: سازمان منافقین با سابقه بیش از ۴۰ سال جنایت در حق ملت ایران و عراق دیگر چیزی برای مخفی کردن ندارد.
 
وی با بیان اینکه سازمان منافقین ۳ هزار از اعضای خود را به اجبار و به صورت گروگان نگه‌داشته تا حیات و بقای را تضمین کند، گفت: سرکردگان گروهک تروریستی منافقین برای آمریکا و رژیم صهیونیستی جاسوسی کرده و در قبال آن پول دریافت می‌کنند، اما روند فروپاشی این لانه فتنه با تدابیر دولت عراق گام به گام پیش رفت تا به تخلیه و فروپاشی کامل رسید.
 
هاشمی‌نژاد  به حمله اخیر دولت عراق به پادگان اشرف اشاره کرد و افزود: با توجه به کینه و بغضی که ملت عراق از این گروهک تروریستی داشت و ظلمی که از سوی منافقین در حق جوانان عراقی شده بود، حضور آنان در خاک عراق دیگر برای مردم قابل تحمل نبود، لذا مردم عراق انتقام خود را از آنان گرفتند و ثابت شد که عراق جایی نیست که آن‌ها در آنجا ماندگار شوند.
 
وی حمایت‌های بی‌منطق آمریکا از حضور منافقین در پادگان اشرف را دلیل بر ماندگاری آنان در این پادگان دانست و گفت: منافقین با تکیه بر حمایت‌هایی که از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌گرفتند گمان می‌کردند که می توانند مقابل خواسته مردم و دولت عراق مقاومت کرده و جایگاه خود را در عراق تثبیت کنند، اما کسانی که در کشتار سال ۱۹۹۱ مردم عراق نقش اساسی داشتند جایی میان مردم این کشور نداشتند.
 
دبیرکل بنیاد هابیلیان بیان داشت: کلینتون وزیر امورخارجه وقت آمریکا به منافقین دستور داده بود که پادگان اشرف را به مقصد لیبرتی ترک کنند و در قبال این آمریکا نیز متعهد شده بود تا نام گروهک منافقین را از لیست گروه‌های تروریستی خارج کند و این به شرطی بود که من بعد موضع‌گیری‌های تشکیلاتی و استراتژیک منافقین کاملا منوط بر اجازه آمریکایی‌ها باشد.
 
هاشمی‌نژاد در پایان به  ۲۷ سال سابقه جنگ، ترور، جنایت، کشتار و وحشت در این پادگان اشاره  و خاطرنشان کرد: این کمپ به دست پرقدرت ملت و دولت عراق تخلیه شد و قطعا اسناد و مدارک به جا مانده از منافقین از سوی سیستم‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران و عراق پیگیری شده و به اطلاع مردم عزیز ایران خواهد رسید.
 
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.