تخلیه مقر اول‌وزیر رژیم صهیونیستی/تکذیب خبر تعطیلی فرودگاه بن‌گوریون

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

در حالی که تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر از تعطیلی فرودگاه بن گوریون در اثر حملات موشکی حماس خبر داده بود، سخنگوی پلیس این رژیم خبرها انتشار یافته را رد و اعلام کرد که فرودگاه باز است.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) iبه نقل از پایگاه اینترنتی المحیط، میکی رزنفیلد، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد: صدای انفجار و غرش موشک در شهر بات‌یام در جنوب تل‌آویو شنیده شده اما هیچ آسیبی iبه کسی نرسیده و خسارتی نیز iبه بار نیامده است.

وی با اعلام اینکه موشکی iبه تل‌آویو اصابت نکرده عنوان داشت: خبرهای که در خصوص تعطیلی فرودگاه بن گوریون تل‌آویو یا بسته شدن حریم هوایی بر روی این فرودگاه انتشار یافته کذب است.

پیشتر تلویزیون رژیم صهیونیستی در خبری اعلام کرده بود که فرودگاه بن گوریون، تل‌آویو iبه سبب اصابت یک موشک از نوع فجر ۵ که گروه‌های مقاومت شلیک کرده بودند، تعطیل شده است.

شبکه ۷ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که شبکه ارتباطات بی‌سیم تل‌آویو iبه سبب موشک باران‌های حماس قطع شده است.

این منابع همچنین اعلام کردند که ساختمان اول وزیری رژیم صهیونیستی نیز iبه سبب ترس از هدف قرار گرفته شدن و نیز آژیرهای پیاپی که در اطراف آن iبه گوش می‌رسد کاملا تخلیه شده است.

حملات موشکی حماس iبه مناطق مختلف رژیم صهیونیستی ادامه دارد و گردان‌های مقاومت تاکید کرده‌اند که تل‌آویو هدف اصلی آنهاست و آنرا هدف قرار می‌دهند.

پیشتر گردان‌های مقاومت فلسطینی یک موشک از نوع فجر ۵ iبه سوی تل‌آویو شلیک کرده بودند که این اقدام سبب نگرانی و هراس شدید صهیونیست‌ها شد چرا که توان انفجاری و دقت این موشک بسیار بالاتر از موشک‌هایی است که iبه جنوب سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌شود.

پرتاب موشک هنوز نیز از سوی نیروهای مقاومت iبه سمت سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد و این در حالی است که رژیم صهیونیستی ساعتی پیش اعلام کرد که آتش بس محدود را پذیرفته است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.