تخلیه ۳۰۰ هزار تن نهاده دامی دیگر در بندر امام خمینی(ره)

تخلیه ، حمل و انبارش ۳۰۰ هزار تن نهاده دامی وارداتی دیگر در بند امام خمینی (ره) به شرکت تایدواتر ناحیه خوزستان واگذار شد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه، مسلم مقدم مدیر ناحیه خوزستان شرکت تایدواتر با اشاره به اینکه دولت در تلاش است با واردات گسترده نهاده های دامی معضل قیمت گوشت را در کشور حل کند و در این راستا طی دو هفته گذشته بیش از ۱۵۰ هزار تن نهاده دامی در بندر امام خمینی (ره) توسط شرکت تایدواتر تخلیه شده است افزود: در همین خصوص شرکت سهامی پشتیبانی اموردام کشور با توجه به وجود امکانات مناسب شرکت تایدواتر از نظر پرسنلی ، تجهیزاتی و پشتیبانی در بندر امام و به منظور سرعت بخشیدن به واردات نهاده های دامی قرارداد تخلیه و حمل ۳۰۰ هزار تن محموله نهادهای دامی وارداتی را به شرکت تایدواتر سپرد.

وی افزود: تاکنون سه فروند کشتی توسط شرکت تایدواتر با اختصاص دو باب انبار ده هزار متری ملکی این شرکت در حال تخلیه و مابقی نهاده های دامی جدید به زودی وارد شده و عملیات لازمه برای تخلیه و انبار کردن آنها انجام خواهد پذیرفت.

مقدم اظهار امیدواری کرد: با توجه به وسعت واردات نهاده های دامی طی روزهای آینده و حمایت دولت از این موضوع طی ماه های آتی شاهد کاهش قیمت مرغ در بازار مصرف باشیم./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.