تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان در انتخابات را خنثی کرد

فروردین ۱۴۰۳

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری به دنیا ثابت کرد که مباحث مطرح شده در انتخابات قبلی کاملا کذب بوده است و توطئه‌های دشمنان براساس تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و عملکرد مجموعه نظام در انعکاس به موقع نتایج آرا، خنثی شد.

“علیرضا جوانمردی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ مهمترین دستاورد خلق حماسه سیاسی در کشور اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری به دنیا ثابت کرد که مباحث مطرح شده در انتخابات قبلی کاملا کذب بوده است و توطئه‌های دشمنان براساس تدابیر هوشمندانه رهبری و عملکرد مجموعه نظام در انعکاس به موقع نتایج آرا، خنثی شد.

وی افزود: امیدواریم با روی کار آمدن دولت تازه در مسیری پیش رویم که  از هرگونه افراطی‌گری و تصمیمات شخصی و سلیقه‌ای در تمامی حوزه‌ها فارغ باشیم چرا که این خواست اصلی ملت ایران است.

عضو جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: دولتمردان باید با بهترین برنامه‌ها، اقتصاد و سیاست خارجی را در فضای متوازن توأم با آرامش ساماندهی کنند.
 
جوانمردی در پایان خاطرنشان کرد: جریان اصولگرایی باید از نتایج بدست آمده در انتخابات کاستی‌های خود را برطرف کند و باید به این مسئله اذعان داشته باشیم که توفیقات این جریان طی ۸ سال اخیر کمتر از ۱۶ سال قبل نبوده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.