تداوم بارش‌ها در نوار شمالی کشور/تهران بارانی می گردد

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : کارشناس ارشد هواشناسی با اشاره به تداوم بارندگی‌ها در نوار شمالی کشور، گفت: بارش باران در ارتفاعات پایتخت طی روز جاری دور از انتظار نیست.محمد اصغری در گفت‌وگو با پانا با اشاره به ورود سامانه بارشی طی رو قبل از شمال غرب به کشور، اظهار داشت: بر همین اساس طی روزهای آینده شاهد ناپایداری‌های جوی در نوار شمالی کشور خواهیم بود، به‌طوری‌که طی روزهای آینده آسمان استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و مازندارن بارانی خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی افزود: بر همین اساس بارش باران طی روز جاری در ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، سمنان و همچنین تهران دور از انتظار نیست.

وی یادآور شد: طی روزهای آینده بدون شک مسافران استان‌های شمالی کشور با بارندگی روبرو می‌شوند.

اصغری در ادامه دربارهٔ تغییرات دما ابراز داشت: طی روزهای آینده دمای هوا در سواحل شمالی کشور دو تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

وی با اعلام اینکه تغییرات دما در تهران تا اواسط هفته جاری قابل ملاحظه نیست، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای تهران به ترتیب برابر ۳۴ و ۲۱ درجه سانتی‌گراد است.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به وزش باد در اکثر مناطق کشور، اظهار داشت: با تغییرات فصل، وزش باد در اکثر مناطق کشور آغاز می‌شود.

اصغری خاطرنشان کرد: بارندگی‌ها در آذر ماه در سطح کشور به صورت گسترده و قابل توجه ملاحظ خواهد شد.
 

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.